jojr Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=33645975 denne hadde gått uvanlig langt gitt 109000 i snitt de siste 4 årene. Men tatt bra med sevice når de først har holdt på da := Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nagin Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Hva er galt med det der ? E39 er jo den ultimate pendlerbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Det er 30 mil hver eneste dag året rundt. Klart, det er ikke umulig, men kanskje på grensen til usansynlig. Legg på noen uker ferie, helger osv så blir det fort mer også per dag. Men men, om noen orker å bo 15 mil unna jobben og kjøre frem og tilbake hver dag så skal de jo få lov til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 satt seg fast så mange ganger mens han bare stod og spant... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Eller rett og slett bare en gammel taxi. Unødvendig tråd syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34Stvg Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Bilen må jo være et kupp. Det står jo at siste service ble utført på km 218623 og den er nå kjørt 639131 km. Dette må vell kalles godt påpasset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2012 Men noen som vet hva som kan ha skjedd. eller vert borti noe lignende På speedometeret står det 639127 og PPP.P Det skal jo mye til at telleren er riktig. Man kan slippe å åpne og skrive om man synes tråden er tullete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Har sikkert byttet speedometer. Jeg skrudde opp km-stand på min 530D på den måten. Etter å misslykkes med å reparere pixelfeil, kjøpte jeg et brukt speedometer fra tyskland. Dermed gikk km-stand fra 260 000 til 540 000. Fikk såklart tamperdot fordi VIN nummer i speedo ikke matchet LCM og DDE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Kjører fort 30 mil vær dag jeg ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Har sikkert byttet speedometer.Jeg skrudde opp km-stand på min 530D på den måten. Etter å misslykkes med å reparere pixelfeil, kjøpte jeg et brukt speedometer fra tyskland. Dermed gikk km-stand fra 260 000 til 540 000. Fikk såklart tamperdot fordi VIN nummer i speedo ikke matchet LCM og DDE. Har skrudd opp over 100000 jeg og! Men er bare jeg som skal ha denne bilen før den dør, så det gjør meg ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå