Tor Albert Mtre Skrevet Januar 8, 2013 Skrevet Januar 8, 2013 Da var endelig dempere i hus. Valget falt på Intax 1K2Y. Tror disse kommer til å fungere godt på bilen [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Hva er den runde tingen med slange som stikker ut? har lurt på dette.. er ikke så inn på coilovers også når du har montert de, så er det en slange som stikker ut av toppen på coiloveren? men uansett rått! følger med edit: Ble det bedre nå Pedi?
hess Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Skrevet Januar 8, 2013 Den runde tingen med slange er en ekstra oljetank som gir større justeringsmuligheter på demperen
Tor Albert Mtre Skrevet Januar 8, 2013 Skrevet Januar 8, 2013 Den runde tingen med slange er en ekstra oljetank som gir større justeringsmuligheter på demperen aaah, da ble det klarere
hess Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Skrevet Januar 10, 2013 PTG vingen på plass. Artig å lese hvilken suksess Prototype Technology Group hadde med E36 M3 på midten av 90-tallet. Her kan de som er over middels interesserte i gamle E36'er lese mer om PTG! Motor har blitt "prøvemontert" for å tilpasse det elektriske. Hjerne og ABS blir stående inne i bilen på passasjersiden.
knracing Skrevet Januar 12, 2013 Skrevet Januar 12, 2013 Får legge ut lit jeg og da, dette har jeg brukt lørdagen på. Har lagd fester til fjærbeins stag. Måtte lage det lit solid så det ikke flekser. E36 er jo ikke kjent for og være veldig solide i tårna. Fikk igang en ny maskin i dag, så det blir lit lettere og kutte ut braketter
knracing Skrevet Januar 12, 2013 Skrevet Januar 12, 2013 Vis jeg får tillatelse av mor så får jeg vel prøve å få ferdig staget i morgen Tia går alt for fort til første trackday 21.4
S:M:G Skrevet Januar 12, 2013 Skrevet Januar 12, 2013 Får kikke litt innom her i ny og ne, me likes!!!
hess Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Skrevet Januar 13, 2013 Får kikke litt innom her i ny og ne, me likes!!! Takk for det;-)
hess Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Skrevet Januar 13, 2013 Følger med her! Kjempe bra jobba Takker og bukker Alltid hyggelig med positive tilbakemeldinger!
ZhilleN Skrevet Januar 13, 2013 Skrevet Januar 13, 2013 Har lest igjennom hele tråden her nå, utrolig mye lærerikt og dyktighet her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå