Gå til innhold

E36 M3 3,2 GT Racing prosjekt


hess
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 478
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Er dere klare til søndag? Gleder meg til å se bilen live:)

Det meste er klart. Vi tar en siste økt på bilen i dag og laster den på lastebilen.

Vi skal kjøre både søndag og mandag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk jo filmet litt av denne godsaken også, må bare si at det er et fantastisk stykke arbeid som er gjort på denne!

Bildene sier noe, men "live" var den helt noe annet :applause: knall bra jobbet!

Ikke minst gikk den knall fort rundt banen til å være første tur, raskt å frisk bil! :D

Noen smakebiter av noe av det filmutstyret fikk fanget opp av denne:

d6taqrsxho9pqcxg729g.jpg

04xmzh5p8ljzn64qphjc.jpg

tp9r8fo88zo9w5tpqihi.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trackday ble en kjempesuksess! Etter to runder på banen sa Kyrre "Fy faen, den funker akkurat som den skal!"

Vi hadde tenkt å bruke denne dagen til justering av dempere, camber og stabstag men fant raskt ut at vi bare kunne kose oss og bli kjent med bilen.

Stor takk til Intrax og deres proffesjonelle service. Fra dem fikk gode anbefalinger på oppsett, som viste seg å være veldig riktig.

Bilen er bare helt fantastisk å kjøre, den gjør akkurat det du ønsker og sier fra i god tid når du presser for hardt. Bremsene fungerer også helt utrolig. De første rundene bremset jeg på 100- metersmerket på langsiden og følte at bilen sto stille ved 50-metersmerket. Det samme skjedde ned angsten, hvor jeg måtte gå av bremsen og gasse på fordi jeg sto stille midt i bakken :D

Etter noen runder ble tidene også respektable. Kyrre noterte bestetid på 1.36.3 og jeg kjørte 1.38,3

Diffen ble veldig varm. Vi kom opp i over 180 grader, så her må det kjøler på!

3e5dn6drjgmyx5qe58fj.jpg

efk2ll6jcrd655bjwmr5.jpg

ardnsc9ha9n35ptkup7g.jpg

yhhbcr6c9ylkjlsix8d6.jpg

5j7u31n6awsgm0q27kog.jpg

m7m0y2ugy17so2p359et.jpg

7g5aqjferhhke0i8d6vh.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grisetøff er den absolutt, men hvorfor kjører en racebil med slicks sammen med gatebilene?

Takk for det. Vi kjørte prøveskilt fordi vi ikke har vognlisens på bilen ennå, og da måtte vi kjøre sammen med gatebilene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det. Vi kjørte prøveskilt fordi vi ikke har vognlisens på bilen ennå.

Ah. Passer den inn i GT4?

Noen av forbikjøringene dine hører nok best sammen med andre racebiler. Var flere som syntes "en hvit m3" hadde noen som var litt drøye. Kanskje ikke uventet når det skilte 20-30 sekunder pr runde mot enkelte andre på banen, men jøst sæin. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det. Vi kjørte prøveskilt fordi vi ikke har vognlisens på bilen ennå.

Ah. Passer den inn i GT4?

Noen av forbikjøringene dine hører nok best sammen med andre racebiler. Var flere som syntes "en hvit m3" hadde noen som var litt drøye. Kanskje ikke uventet når det skilte 20-30 sekunder pr runde mot enkelte andre på banen, men jøst sæin. :wink:

Kombinasjonen gatebilene og rene racerbiler er aldri optimalt og ser helt klart at noen sikkert "skvatt" litt når vi kom forbi :D

Vi stiller i GT3. I GT4 må vi veie 1450 kg med det motoroppsettet vi har. Bilen veier i dag under 1100 kg tørr.

Takk for fine bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...