Nupen1 Skrevet Oktober 4, 2012 Skrevet Oktober 4, 2012 Ser veldig bra ut Morten!! Kommer nok til å stjele patenten på traversen Husnes kopy Hehe
JE Motorsport Skrevet Oktober 4, 2012 Skrevet Oktober 4, 2012 Ser veldig bra ut de delene, og trodde jeg skulle gå litt hardt til verks på min bil. Den tanken slipper jeg fremover ser jeg Bra jobba!
hess Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2012 din bil du har som profilbilde? lyst til å legge ut stort bilde av den? Dette er det endelige målet med dette prosjektet. Om vi noen gang kommer dit vil tiden vise! Dette er et GTR Carbon kit fra Flosmann, helt sinnsykt tøft
hess Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2012 Ser veldig bra ut Morten!! Kommer nok til å stjele patenten på traversen Bare hyggelig
hess Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2012 Ser veldig bra ut de delene, og trodde jeg skulle gå litt hardt til verks på min bil. Den tanken slipper jeg fremover ser jeg Bra jobba! PeeBee kan sakene sine
hess Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2012 Valsingen av hjulbuene ble så effektiv at vi lett kan kjøre 9 tomms hjul Her med 8 tomms og ingen camber
handsome Skrevet Oktober 9, 2012 Skrevet Oktober 9, 2012 Fin motivasjon for å jobbe videre på egne prosjekter Stå på, gleder meg til resultatet! Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
Nupen1 Skrevet Oktober 9, 2012 Skrevet Oktober 9, 2012 Dæven.. Her snx vi caster!! Veit du kor mykje du har?
-Erik- Skrevet Oktober 9, 2012 Skrevet Oktober 9, 2012 Får gåsehud av close-up bildene av framstillinga! Og bakstillinga for den saks skyld
JulianS Skrevet Oktober 9, 2012 Skrevet Oktober 9, 2012 Må følge med her hvor mye veier lexan-rutene kontra glass?
hess Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2012 Dæven.. Her snx vi caster!! Veit du kor mykje du har? Vi har ikke målt ennå, skal opp på bukken i løpet av uken! Havner nok rundt 8 grader tipper jeg..
JulianS Skrevet Oktober 10, 2012 Skrevet Oktober 10, 2012 Litt trøtt om morran så fort gjort å lese litt feil... 8 grader lettere ruter ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå