håk Skrevet Mars 12, 2012 Skrevet Mars 12, 2012 Heisann! Jeg trenger litt vaske/poleringshjelp til bilen, men syns disse proffe detailerne er noe dyre. Dersom du er interessert i å øve litt/er ny i "bransjen" så kan jeg betale 1000,- for en korrigering/vask/polering, da bilen min har mye swirls og andre sliteskader i lakken... Takk kontakt i tråden dersom det er av interesse, jeg holder til i Drammen, men kan kjøre oslo omegn også! Bilen er en e39 biarritzblau
FredrikE24 Skrevet Mars 12, 2012 Skrevet Mars 12, 2012 Betalte 2000kr for tilsvarende jobb hos en trivelig kar. Leverte bilen om morgenen og hentet den på kvelden! Bilen ble bedre enn forventet. Det var ink. produkter. Tror nok ett laken er litt snaut?
stian1990_2 Skrevet Mars 12, 2012 Skrevet Mars 12, 2012 Synes absolutt detailere fortjener den prisen dem tar, selv om jeg også synes det er en stiv pris.. Er det mye produkter bilen skap behandles med, i tilegg tar det mange mange timer og gjennomføre.. Blir ikke rare prisen dem jobber for.
Gjest Skrevet Mars 12, 2012 Skrevet Mars 12, 2012 Så sant, det der er feil sted å prute, man pruter på arbeidslysta og tiden han gidder å bruke..
Yngvejos Skrevet Mars 12, 2012 Skrevet Mars 12, 2012 Synes absolutt detailere fortjener den prisen dem tar, selv om jeg også synes det er en stiv pris.. Er det mye produkter bilen skap behandles med, i tilegg tar det mange mange timer og gjennomføre.. Blir ikke rare prisen dem jobber for. Enig der. Detailere jobber nærmest for knapper og glansbilder. Jeg har tatt på meg en betalt jobb en gang, da ble jeg tilbydd 2000kr for å ta en E30 cab. Det tok meg 18 timer før jeg følte meg fornøyd med resultatet, så timelønna ble 111kr hvis man ikke regner med produktene som gikk med til det.
stian1990_2 Skrevet Mars 12, 2012 Skrevet Mars 12, 2012 Det som egentlig er dyrt, er jo første gang man handler produkter man trenger.. Om man legger i 10k, har man alt man trenger for å få en strøøøken bil.. Og da har man produkter for flere år fram i tid.. Jeg har jo prøvd meg litt på fronten selv, og vurderer til sommeren og ta steget fult ut.. Men er jo mye pirkearbeid, så en burde jo være glad i slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå