timba Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Hei, jeg har i dag nettop kjøpt min første BMW det ble en E46, 320iT, 2003mod. Den er helt strøken bortsett fra en vesentlig ting; Sentrallåsen fungerer ikke som den skal. Det som er problemet er at nøkkelen fungerer, for når jeg trykker på 'lås opp'' knappen så går Kupè lyset på men ingen dører. Jeg får låst opp med nøkkelen i førerdør, men Jeg får ikke åpnet noen andre dører enn førerdøra og bakluka, selv ikke innenifra bilen! Kun èn gang fikk jeg låst opp passasjerdør foran. Og det er aldri noe problem og låse med sentrallåsen. Det som også er veldig rart er at da jeg fikla med den i stad, så satt jeg inne i bilen og låste igjen, men da fikk jeg ikke åpnet førerdøra innenfra engang! så måtte kjøre ned ruta og bruke nøkkelen utenifra. Etter den ene gangen har ikke det vært noe problem. Jeg har søkt litt og kommet fram til at det er mye som tyder på at det er GM5 modulen som trenger ett nytt relè. Jeg må få gjort dette fortest mulig uten at det koster skjorta. Hvor får jeg tak i et slikt relè? eller er det noen som driver med det her til lands? Mvh Tim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Hei. Jeg hadde akuratt samme problem med min når jeg kjøpte den, litt eldre modell tho. Jeg har ikke gjort noe selv for å fikse det, men leverte den til bavaria der de skiftet en grunnmodul, og etter det så har det ikke vert et eneste problem. Jeg kan sjekke kviteringen i morgen, for og se om det står noe mer info om grunnmodulen, så kan jeg poste det. Alt jeg husker er at den koster rundt 3-4000 hos bavaria. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Send den inn til disse hvis du ikke finner noe annet http://www.bmwgm5.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekorden Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Releer fåes kjøpt på Ebay for rundt 100 kroner per stykk. Har desverre ikke nummeret på det her og nå. Har byttet disse på en modul, men det var en noe vrien jobb da det måtte forholdsvis mye varme til for å få løs releene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå