tommyheimberg Skrevet Juli 23, 2013 Skrevet Juli 23, 2013 Blei nervøs når jeg såg dynamatten forsterkeren osv, men blei rått med den kassa:-), gleder meg til flere bilder! Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2
merali Skrevet Juli 24, 2013 Forfatter Skrevet Juli 24, 2013 det eneste som blir synlig er den marshallkassa dynamaten er mest for kompressorstøy i reservehjulsbrønnen, og høytallerene foran dørene. kommer 2nye kompressorer 15aug også, så kommer til å bli trangt nedi brønnen der!
Marionette Skrevet August 3, 2013 Skrevet August 3, 2013 Vurderte å bygge om subben i min førstebil inn i en gammel marshall jeg hadde, men ser at jeg var for sen Blir fett å se hvordan det blir !
propan Skrevet August 7, 2013 Skrevet August 7, 2013 Kul bil! Er denne i det hele tatt kjørbar med de baggene? Sånn passe fort rundt ei bane liksom? Skjønner jo det ikke der formålet ligger også Jeg må nok henge meg på å si hjula skal flukte med buen,ikke 2,5 cm utafor-men det er din bil og din smak,og det er kult som bare det
fizn Skrevet August 7, 2013 Skrevet August 7, 2013 Så en film på Vimeo, lurer på om det var Bagriders. Hvor det fynka veldig bra på banekjøring.
SimenK Skrevet August 9, 2013 Skrevet August 9, 2013 Ser ut til at det kan fungere på bane også http://player.vimeo.com/video/51467775
merali Skrevet August 25, 2013 Forfatter Skrevet August 25, 2013 Takk Har bare kjørt en runde på rudskogen med det jeg. Men det ser og virker til å fungere greit. det er ganske stivt men ikke ukomfortabelt. Om det ikke funker til neste år med mer effekt og evt slitasje på de jeg har nå så bli fjørbeina laget selv med dempere og evt alt annet som gjør at det blir litt stivere. Og lengre vandring, så bilen blir litt høyere enn orginalt med maks trykk. Blir nok ikke gjort noe med denne før jeg setter den inn i oktober. Må nytes også Vurderer sterkt å bygge en m10b20 i tillegg til originalen med ordentlig sugetrim, evt webere. er dette noe å anbefale? Hvor mye holdbare hk kan man ta ut..?
halvors1 Skrevet August 26, 2013 Skrevet August 26, 2013 helt sinnssyk bil du har bygget!! utrolig bra jobba! kunne tenkt meg felgene dine i 17", hvilken pris havnet disse på? ) merali reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå