Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en grunn til at det ikke er så veldig mange andre som kjører med det strekket der..

Personlig syns jeg det ser bare teit ut når man kan putte fingrene mellom dekk og felgkant, for ikke å snakke om når hjulene er mer utenfor hjulhuset enn inni. Og nei.. Jeg er ikke den 40-50 år gamle gubben du nå sikkert tror jeg er bare fordi jeg ikke liker stance. Jeg har hatt min periode med dumme ideer selv, det er lett å sette seg griller i hodet når man sitter på nett og ser på film og bilder av andre sine prosjekter verden over. Mange av bilene/bildene ser faktisk ganske kule ut i den settingen de er tatt med kledelige omgivelser, lyssettinger og riktige vinkler men ser man dem i virkeligheten i mer naturlige omgivelser ser det plutselig ikke særlig kult ut lengre. Gleden ved å ha en tilsynelatende "original" bil med tidsriktige/diskre modifikasjoner, oppgradert motor/driv/understell med fokus på teknisk bra stand og kosmetiske detaljer forstår man ikke før man har lagt ned x-antall timer i å "renovere" en bil selv. Gleden av å ha gjort noe selv, av å eie og ha en velholdt, eldre bil som ikke er herjet og skrudd i filler bare for å se kul ut. Det du gjør nå vekker i all hovedsak kun oppmerksomhet blant stancere og kids, følger du oppskriften ovenfor vekker du oppmerksomhet hos mennesker i alle aldre. Jeg har aldri helt skjønt gleden i å ødelegge en bil's kjøreglede til fordel for å skrape asfalt.

Min mening, over og ut! ;)

Skrevet
Tror jeg har blitt for gammel for dette stance-tullet... Det var gøy helt i starten da det dukket opp ett og annet bilde fra USA med noen skrullinger i en rusten E28 etc, men nå skal jo alt være "stancet"..

smaken er som baken! mitt tilfelle er jo ganske drøyt, da. alle andre hater det jeg gjør, så det er en dritt!

Skrevet

Må få sladde skiltene dine gutt. Mye rare folk på nett. En tlf til biltilsynet så har ikke du skilter lenger. Man kan ikke få et vevaringsverdig kjøretøy til å bli ikke bevaringsverdig.

Skrevet

De hjula blir dritråe, men senteret MÅ lakkeres i en annen farge! Du drar den for langt med dieselsprut på hjula og skrapeplate og klistermerker. Utenom det ser den tøff ut!

Skrevet
Tror jeg har blitt for gammel for dette stance-tullet... Det var gøy helt i starten da det dukket opp ett og annet bilde fra USA med noen skrullinger i en rusten E28 etc, men nå skal jo alt være "stancet"..

smaken er som baken! mitt tilfelle er jo ganske drøyt, da. alle andre hater det jeg gjør, så det er en dritt!

Hater alle det du gjør? ;) Haru ikke fulgt med i din egen tråd?

Skrevet
Må få sladde skiltene dine gutt. Mye rare folk på nett. En tlf til biltilsynet så har ikke du skilter lenger. Man kan ikke få et vevaringsverdig kjøretøy til å bli ikke bevaringsverdig.

will do, takk :)

De hjula blir dritråe, men senteret MÅ lakkeres i en annen farge! Du drar den for langt med dieselsprut på hjula og skrapeplate og klistermerker. Utenom det ser den tøff ut!

senteret skal bli originalgrå, minns jeg skrev det? takk :)

skriver dere det her for å irritere eller?

skliplata er der KUN for å absorbere de slaga jeg kansje får, eller om baggene streiker. dieslspruten er det bare en på verkstedet mitt som monterte, så den er laangt ifra min kappe...

Skrevet

Du teller ikke..! :D

Skrevet

:cry::cry::cry:

Hvis det er sånn og forstå, så ja, da hater alle bilen din :lol:

Men akkuratt det med dekkstrekk og ubrukelig spacing så er jeg enig, det skal være kjørbart. Det er tøft med felger som stikker ut - på BILDER. Problemet er jo at det blir ukjørbart i Norge.

Men digger felgene, og tror den kommer til å bli badass når du får de på!

Skrevet

jo for all del, kult at noen liker det ;)

men det er en god del som ikke liker det.

Skrevet
:cry::cry::cry:

Hvis det er sånn og forstå, så ja, da hater alle bilen din :lol:

Men akkuratt det med dekkstrekk og ubrukelig spacing så er jeg enig, det skal være kjørbart. Det er tøft med felger som stikker ut - på BILDER. Problemet er jo at det blir ukjørbart i Norge.

Men digger felgene, og tror den kommer til å bli badass når du får de på!

heheh, takk :) det er mange som er skeptiske, blir vel mer riktig ;)

har vært ute å knipsa noen bilder med ordentlig kamera idag - bildene må bare redigeres så blir de lagt ut.

har titta på de gamle ytterringene idag, kansje gjøre noe sprøtt med de? la en som er mer kreativ enn meg få litt frie tøyler?

Skrevet
Det er en grunn til at det ikke er så veldig mange andre som kjører med det strekket der..

Personlig syns jeg det ser bare teit ut når man kan putte fingrene mellom dekk og felgkant, for ikke å snakke om når hjulene er mer utenfor hjulhuset enn inni. Og nei.. Jeg er ikke den 40-50 år gamle gubben du nå sikkert tror jeg er bare fordi jeg ikke liker stance. Jeg har hatt min periode med dumme ideer selv, det er lett å sette seg griller i hodet når man sitter på nett og ser på film og bilder av andre sine prosjekter verden over. Mange av bilene/bildene ser faktisk ganske kule ut i den settingen de er tatt med kledelige omgivelser, lyssettinger og riktige vinkler men ser man dem i virkeligheten i mer naturlige omgivelser ser det plutselig ikke særlig kult ut lengre. Gleden ved å ha en tilsynelatende "original" bil med tidsriktige/diskre modifikasjoner, oppgradert motor/driv/understell med fokus på teknisk bra stand og kosmetiske detaljer forstår man ikke før man har lagt ned x-antall timer i å "renovere" en bil selv. Gleden av å ha gjort noe selv, av å eie og ha en velholdt, eldre bil som ikke er herjet og skrudd i filler bare for å se kul ut. Det du gjør nå vekker i all hovedsak kun oppmerksomhet blant stancere og kids, følger du oppskriften ovenfor vekker du oppmerksomhet hos mennesker i alle aldre. Jeg har aldri helt skjønt gleden i å ødelegge en bil's kjøreglede til fordel for å skrape asfalt.

Min mening, over og ut! ;)

sant nok, ser det sånn at da må jeg finne ut hvorfor.

smaken er som baken, og jeg tror ingenting om noenting :)

altså.. der har du det! stance er jo mest blant den yngre garde. og jeg er ganske enig ang det å bygge bil, selvom en god del av det du skriver blir sånn som jeg bare må finne ut av selv.

kjøregleden er jo fin den da, er temmelig høy når det er fullt trykk i baggene, så bilen kommer til og gå klar av felgene. den er ganske stiv da, det må sies.

bestilte disse nå, forresten:

http://viewitem.eim.ebay.no/flache-Sechskant-Deckel-fr-BBS-RS-Felgen-und-RM-Felgen/170864308222/item

upolerte, de skal lakkes grå. rød og gullfarget logo blir det også :)

Skrevet

sorry altså, det med skriver for å irritere meg var ment mot den skliplata og dieselsprutet, følte det ble en liten misforståelse der? har brukt mobiltelefonen, harikke fått med meg alt før nå. :P

er kjempemorro at folk liker det, hadde ikke forventet slik respons. har 4000 views på stanceworks :)

Skrevet

Digger denne bilen her :P Stå på! Ville ikke brydd meg en kalori for de som hater på bilen. Men 195 på 10,5" blir ikke det litt mye? Bare lurer liksom :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...