Glenn-Andre Skrevet Juli 9, 2012 Skrevet Juli 9, 2012 Bimmers er det stedet på nett i Norge der man ikke kan gjøre noe nytt uten å bli halshugget. Det er din bil og du skal få gjøre hva du vil med den. Jeg synes du har gjort veldig mye riktig, som du selv skriver i hvert innlegg kan du reversere modifikasjonene. Dekkstrekker blir litt vel mye synes jeg men det er din bil og ditt problem å få dekka på felgen
scoot Skrevet Juli 9, 2012 Skrevet Juli 9, 2012 sorry altså, det med skriver for å irritere meg var ment mot den skliplata og dieselsprutet, følte det ble en liten misforståelse der? har brukt mobiltelefonen, harikke fått med meg alt før nå. er kjempemorro at folk liker det, hadde ikke forventet slik respons. har 4000 views på stanceworks Få en link til den stanceworks posten a?
ealoken Skrevet Juli 9, 2012 Skrevet Juli 9, 2012 Jeg liker pågangsmotet og ståpåviljen din,det skal du ha. Ang scraping som gutta i USA kaller det så er dette med gamle slitne biler som egentlig skulle hugges, ikke med en strøken bevaringsverdig E21. Når det gjelder vognkortet ditt så må bilen først vises i 100% originalstand, så må en gruppe mennesker se om du kan få lov til og fjerne dette i vognkortet. ( kompis har netopp gjort dette med sin 240z ). Jeg er veldig for at folk bygger om og modifiserer bilene sine, men jeg er ikke fan av og ødelegge mint condition originalbiler. and SW. så har min tråd 32000 views...
Eystein Ose Skrevet Juli 9, 2012 Skrevet Juli 9, 2012 sorry altså, det med skriver for å irritere meg var ment mot den skliplata og dieselsprutet, følte det ble en liten misforståelse der? har brukt mobiltelefonen, harikke fått med meg alt før nå. er kjempemorro at folk liker det, hadde ikke forventet slik respons. har 4000 views på stanceworks Få en link til den stanceworks posten a? http://www.stanceworks.com/forums/showthread.php?t=29848
///MoePower Skrevet Juli 9, 2012 Skrevet Juli 9, 2012 Til og med stanceworks folka misliker stickerbombinga og syntes du burde beholde lyktepusserene, haha! Jaaa... Jeg skal slutte med drittslenginga mi, det er din bil så du gjør som du vil, jeg bare klarte ikke å la være.. Hver sin smak, begynner å bli på grensa til mobbing her nå..
bmwmaxi Skrevet Juli 9, 2012 Skrevet Juli 9, 2012 Bare bra for verdien til oss som sitter igjenn med orginalbiler. Kult dette, men ville nok ikke brukt en nesten nos bil som utgangspunkt.
merali Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Skrevet Juli 12, 2012 viewtopic.php?f=13&t=232569 hadde vært utrolig fint om noen kunne hjulpet meg med dette skal svare på kommentarene imorgen, nå må jeg legge meg. godnatt!
Tare Jansen Skrevet Juli 15, 2012 Skrevet Juli 15, 2012 Hei, hvor har du fått stickersene dine fra? Tenke å mate på på bakskjermen på E30'n Så bilen din på rudskogen i dag forresten;)
Tare Jansen Skrevet Juli 15, 2012 Skrevet Juli 15, 2012 ja, er jo ikke akkurat dyre dekk, så hvorfor ikke prøve? og hvorfor er det tullete? fordi det ikke er så mange andre som gjør det sånn? om dette hjulsettet blir for ekstremt så har jeg fortsatt noen andre 15'' liggende også. ellerså syns jeg den ser bra ut med orginalhjula, så..?også den skliplata, ja... tror helt ærlig at det ikke er mye som kan ha bli skadet av det. Som du kan se på bildene så er titanbitene som treffer bakken avrundet uten noe form for støtte(de er banket ut av ett 88,9mm rør som i utgangspunktet er svekket pga ymse varme, og smiinga/maskineringa mi gorde nok ikke ting bedre.) du ser jo at de har gitt etter, og det var planen. kunne fint dytte bilen når alt lå på bunn, så tviler på at kreftene er så store. og dieselspruten er fortsatt ikke på min kappe, jeg bestemmer ikke hva andre gjør med tinga sine. og den dagen jeg blir tatt i teknisk... det ser jeg på som den dagen jeg fjerner bilen som bevaringsverdig kjøretøy. med andre ord så bekymrer jeg meg ikke så mye om akkurat det. men jeg føler at folk tror at bilen superstrøken.. det kan jeg meddelle at den ikke er! alle skjermer, bagasjeluke, dører ++ må byttes. kommer en update med hva jeg tenker imorgen. er drittlei av at alle her inne hater på tinha jeg gjør, så det ser ut som jeg må understreke at den IKKE er ett museumsgjenstand. så derfor tenker jeg att man kan ha det morro mens man er på vei til å få den strøken. jeg driter i om for -og bakskjermene blir ødelagt pga felgene.. de er fulle av rust, popnagler og sparkel uansett! Hvor faen er "likerknappen" på den siden her? Kan ikke dere som synes det er helt forferdelig å ha det litt moro med en bil ta å følge noen andre prosjekter? Litt hvite gnister, litt strekk i dekka og noe stickers er vel uskyldig moro.?
merali Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Skrevet Juli 16, 2012 Jeg liker pågangsmotet og ståpåviljen din,det skal du ha.Ang scraping som gutta i USA kaller det så er dette med gamle slitne biler som egentlig skulle hugges, ikke med en strøken bevaringsverdig E21. Når det gjelder vognkortet ditt så må bilen først vises i 100% originalstand, så må en gruppe mennesker se om du kan få lov til og fjerne dette i vognkortet. ( kompis har netopp gjort dette med sin 240z ). Jeg er veldig for at folk bygger om og modifiserer bilene sine, men jeg er ikke fan av og ødelegge mint condition originalbiler. and SW. så har min tråd 32000 views... den er ikke strøken da, har jo utdypet det ett par ganger nå. hvis du kan gi meg en god forklaring på hva som blir ødelagt med å skli så skal jeg holde munn. jeg har alle delene og slikt, men en gruppe med mennesker? får håpe det går bra. tenker å fjerne bevaringsverdig ved neste kontroll. morro
merali Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Skrevet Juli 16, 2012 Til og med stanceworks folka misliker stickerbombinga og syntes du burde beholde lyktepusserene, haha! Jaaa... Jeg skal slutte med drittslenginga mi, det er din bil så du gjør som du vil, jeg bare klarte ikke å la være.. Hver sin smak, begynner å bli på grensa til mobbing her nå.. at det er mulig... Digger denne bilen her Stå på! Ville ikke brydd meg en kalori for de som hater på bilen. Men 195 på 10,5" blir ikke det litt mye? Bare lurer liksom det er jo drøyt mye, men det er bare en måte å finne ut ossen det fungerer på kanten på felgen skal være på utsiden av skjermen ihværtfall. Bimmers er det stedet på nett i Norge der man ikke kan gjøre noe nytt uten å bli halshugget. Det er din bil og du skal få gjøre hva du vil med den. Jeg synes du har gjort veldig mye riktig, som du selv skriver i hvert innlegg kan du reversere modifikasjonene. Dekkstrekker blir litt vel mye synes jeg men det er din bil og ditt problem å få dekka på felgen takk! haha, gruer meg til å få de på, ja Bare bra for verdien til oss som sitter igjenn med orginalbiler.Kult dette, men ville nok ikke brukt en nesten nos bil som utgangspunkt. er også en måte å se det på den blir veldig fort orginal igjen, om jeg vil det. det Hei, hvor har du fått stickersene dine fra? Tenke å mate på på bakskjermen på E30'n Så bilen din på rudskogen i dag forresten;) hey! har fått de fra ymse stanceblogger og ebay, og lokale skate- og bmxsjapper. åja, morro! det var verdt alt stresset for å stille ut, slavesylinderen røk jo kl 2000 på fredag ja, er jo ikke akkurat dyre dekk, så hvorfor ikke prøve? og hvorfor er det tullete? fordi det ikke er så mange andre som gjør det sånn? om dette hjulsettet blir for ekstremt så har jeg fortsatt noen andre 15'' liggende også. ellerså syns jeg den ser bra ut med orginalhjula, så..?også den skliplata, ja... tror helt ærlig at det ikke er mye som kan ha bli skadet av det. Som du kan se på bildene så er titanbitene som treffer bakken avrundet uten noe form for støtte(de er banket ut av ett 88,9mm rør som i utgangspunktet er svekket pga ymse varme, og smiinga/maskineringa mi gorde nok ikke ting bedre.) du ser jo at de har gitt etter, og det var planen. kunne fint dytte bilen når alt lå på bunn, så tviler på at kreftene er så store. og dieselspruten er fortsatt ikke på min kappe, jeg bestemmer ikke hva andre gjør med tinga sine. og den dagen jeg blir tatt i teknisk... det ser jeg på som den dagen jeg fjerner bilen som bevaringsverdig kjøretøy. med andre ord så bekymrer jeg meg ikke så mye om akkurat det. men jeg føler at folk tror at bilen superstrøken.. det kan jeg meddelle at den ikke er! alle skjermer, bagasjeluke, dører ++ må byttes. kommer en update med hva jeg tenker imorgen. er drittlei av at alle her inne hater på tinha jeg gjør, så det ser ut som jeg må understreke at den IKKE er ett museumsgjenstand. så derfor tenker jeg att man kan ha det morro mens man er på vei til å få den strøken. jeg driter i om for -og bakskjermene blir ødelagt pga felgene.. de er fulle av rust, popnagler og sparkel uansett! Hvor faen er "likerknappen" på den siden her? Kan ikke dere som synes det er helt forferdelig å ha det litt moro med en bil ta å følge noen andre prosjekter? Litt hvite gnister, litt strekk i dekka og noe stickers er vel uskyldig moro.? Tusentakk, er slik jeg ser på også ) fra rudskogen, kompisen min sin boble fikk syykt mye oppmerksomhet! speakeren snakka om den og gamle slamma bmwer på speakeranlegget og hele pakka
merali Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Skrevet Juli 16, 2012 bbsene er sendt til blåsing, og ytterkantene, senterdekselet og ventilene er sendt fra tyskland. leter etter rød og gullfarga logo... det skulle vist ikke være lett å finne! en kompis av meg har dekk i de dimensjonene jeg skal ha, så jeg prøver ut strekken før jeg bestiller dekk
scoot Skrevet Juli 17, 2012 Skrevet Juli 17, 2012 Den her kommer til å bli smågrom med de BBS felga ass. Jeg syns den er grom på plåtfelg jeg
merali Skrevet Juli 17, 2012 Forfatter Skrevet Juli 17, 2012 Den her kommer til å bli smågrom med de BBS felga ass. Jeg syns den er grom på plåtfelg jeg håper det ass! mja, hadde vært kulere med litt spacing... men de jeg har passet ikke -.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå