tommyheimberg Skrevet November 15, 2012 Skrevet November 15, 2012 Fikk du tak i deler i dag? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
merali Skrevet November 16, 2012 Forfatter Skrevet November 16, 2012 Noe. Bestilt dekk, overhalingskit til bremsene, slavesylinder. Og kjøpt bremserør/nippler. Skal holde på i hele morgen med røra. Har mast på han kompisen som skal lakke fangeren min også, så nå skjer det ting igjen!
Torek Skrevet November 16, 2012 Skrevet November 16, 2012 Dette er det dummeste jeg har sett. Synd og gjøre slik med en strøken e21.Dette er det feteste jeg har sett, hehe..Gleder meg veldig til å se hvordan den blir med rs'ene og en litt mer passende dekkdim. Jeg har trua!!!
merali Skrevet November 16, 2012 Forfatter Skrevet November 16, 2012 Dette er det dummeste jeg har sett. Synd og gjøre slik med en strøken e21.Dette er det feteste jeg har sett, hehe..Gleder meg veldig til å se hvordan den blir med rs'ene og en litt mer passende dekkdim. Jeg har trua!!! heheh, takk gleder meg som en liten unge til dekka kommer! er rm vel å merke. fått ordnet bremserørene idag, siste justeringa kommer når jeg får lakket å overhalt kalipperene: får vel egentlig bare vasket og kansje valset litt ikveld. har målt til spacerene jeg skal dreie foran, de ender opp på 8mm. så neste steg blir å bestille forlengede låsebolter. sliter med å finne siste delen av senterkoppen til bbsene, noen som har/vet om? den med de ''hullene'' http://www.ebay.com/itm/BBS-RM-Center-caps-/160922483189?_trksid=p2047675.l2557&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&nma=true&si=tTaO9Ay%2FD5a5QbN9iSJXDWwQcLY%3D&orig_cvip=true&rt=nc
NBCustom Skrevet November 16, 2012 Skrevet November 16, 2012 Jeg trur denne kan bli tøff når du får den ferdig!
hylle Skrevet November 17, 2012 Skrevet November 17, 2012 med de nye hjula dine blir det brutalt!! kom på e30meet neste år så jeg får sett den!!
merali Skrevet November 18, 2012 Forfatter Skrevet November 18, 2012 Jeg trur denne kan bli tøff når du får den ferdig! med de nye hjula dine blir det brutalt!! kom på e30meet neste år så jeg får sett den!! Takk, dere har planer om å ta turen dit ja, var bra ifjor
APedersen Skrevet November 18, 2012 Skrevet November 18, 2012 Fyy så gromt Digger det du gjør! Mye måtte du ut med totalt for airride settet?
Markus E30 Skrevet November 18, 2012 Skrevet November 18, 2012 Grisefett Pøs på med bilder! Hva måtte du gi for luftsenken? kom på 18750.- har henta fjørbeina, og kappa, slipa i ca 5t (valgte å beholde røret til orginaldemperen, som er kon, så den ble kappa plant med hele ''spindelen'' og slipt ren. sveiset med pulseTig. Gikk litt fort i svingene, så jeg fikk ikke tatt noen bilder av det... kommer en ørliten update imorgen av hvordan ting ser ut side 2
APedersen Skrevet November 18, 2012 Skrevet November 18, 2012 Det er jo ikke så ille da Skulle hatt det på sjuern as, hvor bestilte han fra?
Markus E30 Skrevet November 18, 2012 Skrevet November 18, 2012 dette blir tøft håper det! Hvor kjøpte du bags? Tøft at fler kjører air setup om dagen, skal bagge en gammel VAG til vinteren selv, lurer på hvor jeg skal kjøpe kitet hen Få det på! Jeg vil se ferdig bil!! kjøpte fra airbagit, men kan ikke si jeg fornøyd iforhold til prisen... åja, ossen vag da? (: tror jeg ville sjekka http://www.bagriders.com, de har mye til vag, og settene ser dritbra ut! tror jeg blir ferdig iløpet av uka, de sendte meg jo førbein som var 20mm for store bak, så jeg beholder de som er for store, så sender de meg ett par som passer gratis. de nye ankommer til onsdag, så da er jeg vel ferdig da? har to trykkluftslanger som jeg må skaffe meg og montere imorgen (jeg trengte dobbelt som mye som de sendte med), så er egentlig monteringa ferdig. har trekt ledningsnett og trykkluftslanger i hele helga... skal ta bilde av alt imorgen. måtte desverre borre ett par hull i reservehjulsbrønnen (jeg klarte ikke å se på engang), er ikke lett å få 8 trykkluftslanger, 2 strømkabler og en styringskabel skjult uten å gjøre noe. side 3
merali Skrevet November 18, 2012 Forfatter Skrevet November 18, 2012 dagens verk. gjorde litt vondt inni meg... skal ta venstre side nå
Pedi Skrevet November 18, 2012 Skrevet November 18, 2012 [ Bilde ] Hmmm... For meg så er det tydelig at noe er som det ikke er tiltenkt her. På denne siden av landet kryper felgene inn i hjulhusa...
merali Skrevet November 18, 2012 Forfatter Skrevet November 18, 2012 Hahah! Ingen som har sagt at bilen skal gå fort, og bli brukt mye. Så jeg fyller opp godt det er lekent å trykke på knappene å komme opp i orginalhøyde, er ingenting som subber da, så en dritt. Ble 3-4mm valsing, så det ser ikke dumt ut om jeg tucker hjul istedet. Alt er relativt, blir jeg lei, eller er monsteret totalt ubrukelig så gjør jeg noe med det. Er jo ingen som har det slikt på 21, så hvorfor ikke prøve..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå