Iz4k Skrevet Mai 13, 2012 Skrevet Mai 13, 2012 tøft! men likte ikke lyktefilmen.. så mere grønt ut i mine øyne..
merali Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Skrevet Mai 14, 2012 ja, den gjør egentlig det. sikkert noe med lyset, minns de var gule? haha
merali Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Skrevet Mai 14, 2012 deilig å denne ut av verden: den er egentlig lavere, henger litt i demperen. litt klaring til baggen, og litt klaring til ramma sjekker stancen på bakker, bagsa bak blir sendt idag! må lage nytt gulv bak, og trekke ledninger uansett
scoot Skrevet Mai 15, 2012 Skrevet Mai 15, 2012 Hvor kjøpte du bags? Tøft at fler kjører air setup om dagen, skal bagge en gammel VAG til vinteren selv, lurer på hvor jeg skal kjøpe kitet hen Få det på! Jeg vil se ferdig bil!!
Hagestande Skrevet Mai 15, 2012 Skrevet Mai 15, 2012 Detta blir vilt merali! Gleder meg til å se til fredag
merali Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Skrevet Mai 20, 2012 dette blir tøft håper det! Hvor kjøpte du bags? Tøft at fler kjører air setup om dagen, skal bagge en gammel VAG til vinteren selv, lurer på hvor jeg skal kjøpe kitet hen Få det på! Jeg vil se ferdig bil!! kjøpte fra airbagit, men kan ikke si jeg fornøyd iforhold til prisen... åja, ossen vag da? (: tror jeg ville sjekka www.bagriders.com, de har mye til vag, og settene ser dritbra ut! tror jeg blir ferdig iløpet av uka, de sendte meg jo førbein som var 20mm for store bak, så jeg beholder de som er for store, så sender de meg ett par som passer gratis. de nye ankommer til onsdag, så da er jeg vel ferdig da? har to trykkluftslanger som jeg må skaffe meg og montere imorgen (jeg trengte dobbelt som mye som de sendte med), så er egentlig monteringa ferdig. har trekt ledningsnett og trykkluftslanger i hele helga... skal ta bilde av alt imorgen. måtte desverre borre ett par hull i reservehjulsbrønnen (jeg klarte ikke å se på engang), er ikke lett å få 8 trykkluftslanger, 2 strømkabler og en styringskabel skjult uten å gjøre noe.
merali Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Skrevet Mai 20, 2012 dette blir tøft håper det! Hvor kjøpte du bags? Tøft at fler kjører air setup om dagen, skal bagge en gammel VAG til vinteren selv, lurer på hvor jeg skal kjøpe kitet hen Få det på! Jeg vil se ferdig bil!! kjøpte fra airbagit, men kan ikke si jeg fornøyd iforhold til prisen... åja, ossen vag da? (: tror jeg ville sjekka http://www.bagriders.com, de har mye til vag, og settene ser dritbra ut! tror jeg blir ferdig iløpet av uka, de sendte meg jo fjørbeina bak som var 20mm for store, så jeg beholder de som er for store, så sender de meg ett par som passer gratis. de nye ankommer til onsdag, så da er jeg vel ferdig da? har to trykkluftslanger som jeg må skaffe meg og montere imorgen (jeg trengte dobbelt som mye som de sendte med), så er egentlig monteringa ferdig. har trekt ledningsnett og trykkluftslanger i hele helga... skal ta bilde av alt imorgen. måtte desverre borre ett par hull i reservehjulsbrønnen (jeg klarte ikke å se på engang), er ikke lett å få 8 trykkluftslanger, 2 strømkabler og en styringskabel skjult uten å gjøre noe.
scoot Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 kjøpte fra airbagit, men kan ikke si jeg fornøyd iforhold til prisen... åja, ossen vag da? (: tror jeg ville sjekka http://www.bagriders.com, de har mye til vag, og settene ser dritbra ut! tror jeg blir ferdig iløpet av uka, de sendte meg jo fjørbeina bak som var 20mm for store, så jeg beholder de som er for store, så sender de meg ett par som passer gratis. de nye ankommer til onsdag, så da er jeg vel ferdig da? har to trykkluftslanger som jeg må skaffe meg og montere imorgen (jeg trengte dobbelt som mye som de sendte med), så er egentlig monteringa ferdig. har trekt ledningsnett og trykkluftslanger i hele helga... skal ta bilde av alt imorgen. måtte desverre borre ett par hull i reservehjulsbrønnen (jeg klarte ikke å se på engang), er ikke lett å få 8 trykkluftslanger, 2 strømkabler og en styringskabel skjult uten å gjøre noe. Vel, er en VW K70 1971 - så det er ingen som har ferdige sett til den uansett. Blir nok å kjøpe et komplett Golf MK1 sett og modifisere det på. Det er rimelig likt, bortsett fra innfesting. Men det kan moddes med litt sveis Monteringa krever nok litt borring, heldigvis kan det lett lappes sammen om du skulle ønske å gå til original igjen
merali Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Skrevet Mai 24, 2012 åja, morro (: får vel slenge opp noen bilder da! kjekt å få samla opp litt kondens etter filteret! GOT STANCE? ) ble litt forbanna når jeg ikke fikk med fittings til bagsa bak, så da kappa man opp en e32. tror fronten kan bli en fin grill (: har tatt med meg to hurrtigkoblinger til bagsa bak fra jobben nå, så etterpå blir det prøvekjøring!
Pedi Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 Dette er rimelig stilig, men synes du er rimelig heftig i avgjørelsene dine. Det var et par fittings som manglet, og for å dempe forbannelsen så kappa du like greit en E32 i to liksom??? Hehe... Lurer på hvordan det hadde sett ut på utsiden av lokalet ditt hvis du hadde møtt like mye motgang som jeg har gjort på E28en min
joachim sørlie Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 Haha, gleder meg nesten litt til og se den med bbs'ene
asv Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 Håper du har behandlet området der du har borra i hjulbrønnen? Visst ikke blir du heldig vinner av rustsveising etterhvert..
merali Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Skrevet Mai 24, 2012 Så forbanna tøft! Bilder fra testrunden TAKK! ble dårlig med testrunde gitt, men bilen fikk stå uten bukken i noen minutter, til slangen på høyre side bak fløy av når baggen traff bånn. skal hente albu på jobben og prøve på nytt imorgen Dette er rimelig stilig, men synes du er rimelig heftig i avgjørelsene dine. Det var et par fittings som manglet, og for å dempe forbannelsen så kappa du like greit en E32 i to liksom??? Hehe... Lurer på hvordan det hadde sett ut på utsiden av lokalet ditt hvis du hadde møtt like mye motgang som jeg har gjort på E28en min takk! haha, planen fra første øyeblikk var å lage grill, begynte bare litt tidligere enn planlagt! Haha, gleder meg nesten litt til og se den med bbs'ene sjæl! ting tar tid desverre, sitter og glor på gullboltene nå! Håper du har behandlet området der du har borra i hjulbrønnen? Visst ikke blir du heldig vinner av rustsveising etterhvert.. har spraya med anti-rust primer, anti-rust lakk og svart lakk oppå det, også skal jeg tette ekstra med svart silikon der det trengs. håper det holder, har ikke rørt ett migapparat på 3 år, og har ikke planer om å røre det med det første! er spent på hva morgendagen bringer nå, ass! selvom det ikke haster, er ikke oppkjøring før midt i august -.-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå