Glenno Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 når er avreise fra shell stasjonen på kjeldstad? Jeg slenger meg på kollonne kl 1130 fra Kjeldstad tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Da ble det ikke noe Valle på meg i går. Er på jobb... Buhu. Jeg også :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Her ligger det 3cm med snø nå. Våren har kommet, my ASS! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Været blir bra, men kaldt, så ta på klær Avreise fra Statoil Kopstad kl. 11:00, bare å hive seg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Hvordan er oppmøte der ? Har sykt lyst til å reise ! Men ser ut til at dagen går med på snekring i heimen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Her ligger det 3cm med snø nå. Våren har kommet, my ASS! sååå enig, trodde det skulle bli varmt fremover, så daler faen meg snøen i Mai, er ikke hver gang det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Bra oppmøte og MANGE fete biler! Bra jobba! Synd jeg glemte støvlene hjemme, men ellers var det helt knall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Kunne hatt med et par støvler ja, var MYE vann på området! Ellers et knall bra treff med mange folk og fete biler! Kommer masse bilder senere ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Bilder så fort som overhode mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Vått kaldy og for mange e30..men ellers bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kekkonen Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Tok turen innom uten frue, men med jentungen som syns det var MEGASTAS å få "lov" til å gå i norges største vanndam med joggesko! Ble ikke mer enn en times tid, da var jentungen våt og kald så tok turen hjem igjen....bra med bil, og mye gromt Til alle som stilte til tross for snøvær og grå skyer...oppmøtet var over forventning syns nå jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 mye gromt å se på treffet, men som nevnt over så var det surt og kaldt ute og etter 1t med klissblaute sokker så gikk turen hjem igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Aldri har så mange bmw entusiaster tatt svømmeknappen på en gang Var et knalltreff, og strålende oppmøte. Helt topp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Som "ny" BMW-eier var det veldig artig å svinge innom Hovin idag. Mye bedre oppmøte enn jeg hadde forventet Tok ett par bilder, inkludert dette panoramaet over hele området. For å se "originalen" i 15311 x 5469 pixler kan du klikke her: http://www.flickr.com/photos/ekkoj/6999 ... otostream/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smurfen Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 bildetråd: viewtopic.php?f=6&t=226470 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå