Vimsa Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 Hei godtfolk. Har gått til innkjøp av en Bmw 525dat 2006 mod , og har nå bestemt meg for og senke den litt. Er veldig usikker på hvilket fjær sett jeg skal velge , men har funnet et som jeg tror passer bra. Noen andre der ute som har prøvd dette ? http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_in ... 6&type=alt Bilen er skodd med 20" gs concave felger .
Kønig Skrevet Mars 14, 2012 Skrevet Mars 14, 2012 Hei! Jeg har selv ACS fjører montert på min E61 og er fornøyd med dem. Kan ikke garantere at det er samme delenummer da jeg ikke har papirene tilgjengelig her jeg er nå. På Avatar bildet mitt ser du hvordan bilen er fremme med ACS fjørene. Men dersom bildet av bilen din ikke er manipulert ser det ikke ut som den trenger senk spør du meg.
PenguiN- Skrevet Mars 14, 2012 Skrevet Mars 14, 2012 Jeg har 35MM senkefjører ifra Schmiedmann MED tuv papirer. Ny i esken. 1000,- + frakt (dette er kun forann, bak så programmeres høyden) SEND PM HVIS INTERESSERT.
cityhopper Skrevet Mars 14, 2012 Skrevet Mars 14, 2012 Enig med Kønig, gode fjører dette. På min bil senket de nærmere 30mm i forhold til de originale.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå