ZhilleN Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Helt like frontlykter som 3-serie, og kje og se på, dårlig utvikling av BMW, burde satse på et litt annet design synes jeg når dem skal lage ny serie, dette blir for dumt..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Hehe, ser at folk griner over noe som ikke er offisielt på noen som helst måte, selvfølgelig vil BMW kunne konkurrere med de andre bilprodusentene på alle segmenter. Hvis du ikke liker den så ikke kjøp den, værre er det ikke . Og folk griner uansett hver gang det kommer ny modell, det har de gjort på hver eneste modell siden E30. Dersom nye modeller ikke er fremtidsrettet vil de snart ha et gammeldags design slik som Subaru har vært med mange av sine modeller, de har ofte sett 10 år gamle ut når de kommer i produksjon. Hvem vil ha et bilmerke som henger etter konkurrentene? Ikke jeg i alle fall. Grunnen til at vi kan kjøre en 10 år gammel BMW og fremdeles syns vi har en moderne bil er jo nettopp fordi BMW tenker fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Hehe, ser at folk griner over noe som ikke er offisielt på noen som helst måte, selvfølgelig vil BMW kunne konkurrere med de andre bilprodusentene på alle segmenter. Hvis du ikke liker den så ikke kjøp den, værre er det ikke . Og folk griner uansett hver gang det kommer ny modell, det har de gjort på hver eneste modell siden E30. Dersom nye modeller ikke er fremtidsrettet vil de snart ha et gammeldags design slik som Subaru har vært med mange av sine modeller, de har ofte sett 10 år gamle ut når de kommer i produksjon. Hvem vil ha et bilmerke som henger etter konkurrentene? Ikke jeg i alle fall. Grunnen til at vi kan kjøre en 10 år gammel BMW og fremdeles syns vi har en moderne bil er jo nettopp fordi BMW tenker fremover. Fornuftige ord i en traust tråd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå