Torek Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Nå er jeg spent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Jaha. Noe jeg ikke har fått med meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Ja! rart han ikke har lagt ut enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 ikke teaser han oss engang :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2012 Haha, nei. Som alle ser så er det jo sjefs-teasern som bumpa tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Få lagt ut noen bilder nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Ser ikke poenget i å tease..... Blir irritert jeg, haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2012 Haha wtf Jeg har ikke teasa noe! Glenn som teaser med noe som ikke er tease-bart engang. Den står på noen kjipe 16" vinterhjul imens jeg pusser opp M5 hjula, hehe. Her kan dere få en smakebit av hvor gromt det ser ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Haha, jeg skjønner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Mye bedre en M5 hjulene! Gidder ikke pusse opp mine hvis jeg kan skaffe meg slike strøkne 16" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Legg skylda på meg Kny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2012 Haha xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Fy faen og jeg digger de hjula ass!! lit info om den hadde jo vert greit ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Fy faen og jeg digger de hjula ass!! lit info om den hadde jo vert greit ? De hjula her kommer faktisk fra en legendarisk e36 cab som har gått i Gjøvik! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå