BMW E30 325 Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 ser bra ut, digg med nyoppussede felger ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 Dette blir knall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 Tar av meg hatten, dette ble konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juli 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2012 Takk, ble veldig fornøyd med resultatet! Mangler bare litt høyglanspolering Voksa felgene inni med SV Autobahn før jeg satt de på bilen også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 Helt rått utrolig hva litt pussing kan gjøre med gamle felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 Ble jo konge det der Hva gjorde du mtp lakkering av senter? Bare maskerte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 Sinnsykt deilige felger! Er ikke noe fan av disse i utgangspunktet, men disse fikk jeg lyst på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juli 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2012 Takk for kommentarer Jeg bare maskerte kanten og dekket ja Jeg kom på i går kveld etter jeg hadde fått på hjula igjen at stjernene var retningsbestemte og jeg hadde bare skrudd de på en tilfeldig felg, heldigvis sto alle rett vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 14, 2012 Share Skrevet Juli 14, 2012 Perfekt!! Lakkerte du selv? Isåfall, hva lakkerte du med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juli 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2012 Pussa ned og lakkerte selv ja, vanlig sprayboks med sølv felglakk fra Biltema Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juli 14, 2012 Share Skrevet Juli 14, 2012 Ikke egentlig veldig overasket over at resultatet ble bra, da du holder høy standard ellers også, Kny Men alikevel resultatet ble smashing! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juli 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2012 Takk, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Juli 14, 2012 Share Skrevet Juli 14, 2012 må ikkje finne på å lakke noe som helst på disse så veldigt godt ud slik som nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 14, 2012 Share Skrevet Juli 14, 2012 må ikkje finne på å lakke noe som helst på disse så veldigt godt ud slik som nå Han har jo lakket dem... sølv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juli 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2012 Vært å hatt en liten fotoshoot med Glenn og en sykt grom E92 i dag, gikk tom for strøm på speilrefleksen etter ca 30 bilder, så håper noen ble brukandes! Glenn skal få redigere de litt, så kommer det nok en tråd med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå