spruddel Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Ser meget bra ut! Tror jeg må finne fram justeringsnøkkelen selv, gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Niiiice!! Som du sier selv, litt mer ned bak og den er helt gull! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Som Tore over her sier Etter det, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Grymt kny. Keep up the good work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 21, 2012 Forfatter Share Skrevet August 21, 2012 Yes, skal se om jeg får fjerna justeringsringen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 litt lav for norske veier, men fy fadern å rått! vi skal pwne Royal Fitment treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 hvorfor er det RF-treff den helgen jeg er borte?! vil være med!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Kommer iaf til å bli en heeeftig kolonne med +/- 25 biler som alle ser veeeldig bra ut Blir kos å hilse på Kny og Glenglen igjen <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 bromance? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 22, 2012 Forfatter Share Skrevet August 22, 2012 Det blir kooooz ja Gleder meg sykt til RF tur nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Dere får ta masse bilder på RF treffet. Hadde egentlig planer om å være med, men kompanjongen meldte avbud, og bilen min blei ikke godkjent hos biltilsynet, så blir ikke no tur til Søta bror for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 22, 2012 Forfatter Share Skrevet August 22, 2012 Skal knipse litt bilder ja Nå har jeg vært ute å tatt en kjapp interiørshine, rensa skinn igjen, støvsugd og tørka støv. Så har jeg en liten update som jeg har hatt i bilen et par uker snart, fikk den i bursdagsgave av fruen! Litt lavere enn før hvertfall Skal få den ned bak en cm til før RF, fant ut at det var litt mer camber på venstre framhjul enn høyre, så må stille litt på det også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Blir ikke nevneverdig overasket om denne stikker seg ut på RF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Blir ikke nevneverdig overasket om denne stikker seg ut på RF! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå