Kny Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2013 Hehe, for DET blir hvertfall ikke dyrt Tønna ligger hos sveisern nå, ferdig til kl 12 og han skulle ha 300,- bare fordi det var så liten jobb. Sprekken så omtrent ikke ut som en sprekk engang spør du meg, men tar ingen sjanser på at den lekker Nå har jeg kjøpt meg en boks plastidip og lakkerer nyrene på nytt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Mr fix it! Når hjula står på bilen ser du tilbake på dette og ler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2013 Da var endelig felger++ tilbake fra lakkerern Siden jeg ikke er en teasergutt så legger jeg ut bilder av resultatet nesten før jeg får de hjem Fargen kommer ikke helt 100% fram på bildene, de er litt mer off-white. Fargen er "Ivory White" litt kremhvit.. M-tech bil, får M-tech grill. Har lakkert tåkelysdekslene i bilens farge også. Og BMW skilt-plate delete: Så skifta jeg reim på motorn, nesten like lett som å skifte hjul på bilen: Hva syns folket?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Gromt sier jeg bare (Y) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Rålekkert! Gleder meg til å se de på bilen Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2013 Takker! Gleder meg som en unge til å få de på bilen Må få montert camber stag bak også! Er det mye jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Nope. På M3en måtte jeg løsne boltene til diffen for å få lirka ut den indre bolten men utenom det så var det null stress Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Det ble grisefett Kenneth! Åh, det der gleder jeg meg til å se det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2013 Gleder meg sjæl jeg Thanks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 For en forandring på de BBS hjulene! Fantastisk Hvilke bredde er det på disse, kanskje det står lenger bak i tråden men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2013 8,5" ET13 foran med 2" ytterringer og 9" ET5 eller 6 bak med 2,5" ytterringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Dette blir lekkert det ble bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Gratulerer! dette ble pent! De kommer til å stå i bra stil til lillafargen på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Gleder meg til å se de på bilen! Reima der er enklere å bytte enn hjul:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2013 Takker! Jeg måtte holde senterne inntil bilen da jeg hentet de hos lakkerern for å se kontrasten, det så ut som det blir en fin match med Ivory white til lilla Reima var enkel å bytte ja, knota noen minutter før jeg skjønte hvordan man slakket av på reimstrammern bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå