Richie85 Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 E36/46 med bensinfirer har batteri foran.. Har med vekt å gjøre etter hva jeg har hørt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Hadde baki på forrige bimmern og, den hadde firer Er jo temmelig lett å flytte det da men tviler på den kom slik fra fabrikken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Flott arbeid, blir gøy å lese full writeup;) Anngående spyling i motorrom, er jo ikke det noe problem, uansett hvor bateriet står, så lenge en bruker sunnfornuft. Eventuelt starte bilen å la den gå litt etterpå, min mening hvertfall:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Hadde baki på forrige bimmern og, den hadde firer Er jo temmelig lett å flytte det da men tviler på den kom slik fra fabrikken Min har også batteriet baki og det er 4'r. alt ser veldig orginalt ut med tanke på at det er et eldre par som hadde bilen før jeg tviler jeg på at de har moddet batteriet bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 16, 2012 Forfatter Share Skrevet April 16, 2012 Da har jeg somla meg til å lage en show and shine tråd på detailersclub som kan leses her: http://www.detailersclub.no/forum/topic ... ge-bilder/ Ble noen timer med shining! Kom gjerne med ris og ros, tips og triks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Imponerende shining av bilen, må vel prøve å være like flink selv før vårmønstringen Btw takk for organisering av flott treff på søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 16, 2012 Forfatter Share Skrevet April 16, 2012 Ja, med riktige produkter og tålmodighet er mye gjort Jo, bare hyggelig det, blir nok flere treff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 En strøken og fin E36 er en fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eldar H Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Kjempejobb du har gjort. Flott bil du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Helt enorm jobb du har gjort rart at en bil som er "strøken" kan bli så STRØKEN! Håper det blir photosesh snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 16, 2012 Forfatter Share Skrevet April 16, 2012 Må få på litt lakk her og der før den kan kalles strøken gitt Men takk for komplimenter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Herre jesus for en forvandling, Kenneth! Jeg skjønner at jeg har en god del å lære om bilshining, for dette her var rett og slett rått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentzose Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Feit vogn, Kny! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Imponerende! Helt rått egentlig.. Blir alltid imponert over slike resultater.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå