Tom Marius Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Heisann! Regner med at de fleste her inne har eller har hatt billån opp gjennom tia, så det jeg da lurer på er om noen har noen tips til hvor jeg kan gå? Er straks 19 og har hatt god inntekt siden jeg var 15 så skal ikke være det skal stå på På forhånd takk, Tom Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 De fleste banker har kalkulator på nettsidene sine. Så er det også bare å ta kontakt med banker å høre hva de kan gi deg av tilbud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb79 Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Har du boliglån? I så fall er det det billigste lånet du kan få for bilen din. Jobber du i tillegg i det offentlige kan du få boliglån fra SPK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Regner med at du får best avtale hvis du bruker din egen bank, det gjorde ihvertfall jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Banker som driver kun med billån, forbrukslån osv har som regel bedre rente enn totalbanker som Nordea, DNB osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 www.finansportalen.no Smålån Der kan du hente fra mange banker samtidig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå