Gå til innhold

Finne hvilken versjon av software E61


me61
 Share

Anbefalte innlegg

Nei, det må nok gjøres seperat og koster deretter.

Jeg tror ikke du finner ut hvilken software bilen har uten noen form for diagnoseutstyr. Det er også ganske mange moduler i bilen, og noen kan ha siste software (er ikke sikkert det er kommet ny til akkurat den modulen), mens andre kan ha et par oppdateringer. Jeg tok en software-oppdatering på min rett rundt nyttår, og nesten all software var av nyeste sort. Ettersom dette er en jobb som går på fastpris ble det noen kroner ut av vinduet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det må nok gjøres seperat og koster deretter.

Jeg tror ikke du finner ut hvilken software bilen har uten noen form for diagnoseutstyr. Det er også ganske mange moduler i bilen, og noen kan ha siste software (er ikke sikkert det er kommet ny til akkurat den modulen), mens andre kan ha et par oppdateringer. Jeg tok en software-oppdatering på min rett rundt nyttår, og nesten all software var av nyeste sort. Ettersom dette er en jobb som går på fastpris ble det noen kroner ut av vinduet.

Desverre koster det, men det er mest sannsynlig nødvendig i mitt tilfelle, da jeg jobber med en Dension oppkobling.

Fikk du utskrevet hva som ble oppdatert i etterkant?

Spesifisert på modul for modul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke utskrevet noe nei. Hadde muligens fått det om jeg hadde spurt, men det var igrunn ikke så farlig.

Jeg gjorde dette for jeg skulle installere CIC, men jeg tror den hadde fungert like godt uten.

Er du sikker på du trenger oppdatering for å innstallere Dension?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på du trenger oppdatering for å innstallere Dension?

Jeg har fått installert dension, men uten mp3-mulighet på cd, virker det desverre ikke. Står i monteringsanvisningen at "kmp3" må være aktivert.

Håper dette vil løse problemet :)

Jeg har fulgt med på din CIC ombygging, og jeg må si dette fristet mye når jeg så resultatet ditt :)

Du fikk det til meget bra! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo muligens be BMW-verkstedet ditt om å kun aktivere denne funksjonen? Det bør ihvertfall være billigere enn en full software-oppdatering.

Ja, er ikke noe å lure på det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo muligens be BMW-verkstedet ditt om å kun aktivere denne funksjonen? Det bør ihvertfall være billigere enn en full software-oppdatering.

Ja, er ikke noe å lure på det. :)

Ja, jeg hørte om dette, men på 5-serien var ikke dette mulig.

Kun komplett softwareoppdatering.

Jeg vet ikke hva som er sant, men oppdatering er bestilt:)

Håper å få det til å virke etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til å montere Dension etterhvert jeg også. Mener det fulgte med en sak for å aktivere denne funksjonen i settet jeg? eller er det jeg som har misforstått?...

Har du forresten noen linker til monteringsanvisning eller noe lignende? Hva måtte gjøres ved installering og oppkobling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...