Larsgunnar Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 Her skal det følges med! Ser veldig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennern1 Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2012 I dag har jeg blitt ferdig med å montere coiolovers. Kjøpte meg TA Technix Justerbart Senkesett med TUV papirer av nordicautoimport, veldig bra service der! fått montert det ferdig i dag,neste nå blir fire hjulsokntroll og få det godkjent hos BT. I morgen blir det polering og få bilen blank før jeg skal ta noen bilder å legge ut Venter også på en pakke fra Koed, bestilt M- tech 2 ratt, gir kule og venstre grøfte lys. Skal kanskje kjøpe meg to sportstoler i skinn i morgen også! Foran : Fikk nesten ikke svingt til venstre, må nok heves lit Må nok valse slik at jeg får mere space ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennern1 Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2012 Da har jeg fått vaska bilen skikkelig, rubba og polert den. har også fått satt inn de nye setene jeg kjøpte meg, to "skinn " sportstoler, montert rattet og gir kula. Ble veldig fornøyd : Neste nå blir å få godkjent sininga i vognkortet M- Tech 2 ratt! Stolene: Skal bli lavere foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Ertesvåg Skrevet Juni 10, 2012 Share Skrevet Juni 10, 2012 Skal følge med her prøver sjøl og finne noke eg kan bruke konfpengene på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennern1 Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2012 Du får kjøpe deg noe gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Juni 10, 2012 Share Skrevet Juni 10, 2012 har du vurdert blanke nyrer? det hadde sett veldi bra ut på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juni 10, 2012 Share Skrevet Juni 10, 2012 [ Bilde ] Du har ikke montert fjæra feil vei der da!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 fin bil du har er det 17 tom du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennern1 Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2012 Sund.M3: Har vurdert det ja, har bare 2 stykk som ikke er noe særlig pene liggende Hylle: Hvis jeg skulle snudd den, ville den ikke passa i den skåla på toppen og da hadde jeg heller ikke fått brukt justerinskrua.. skrifta står riktig vei også. Fulgte ikke med noe montering anvisning så kan godt hende jeg har gjort det feil Joamikk: er 17 tom ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsgunnar Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Ser ut som en pen bil! Gleder meg til å se fortsettelser her. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennern1 Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 ok vurderer 17" på bilen min jeg og. men er så mange som sier det blir for stort og at man ikke får senka bilen nokk:P men blir nok 17" har tatt en bunnpanne pga bilen var for lav forann syntes det så bra ut med 17" jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennern1 Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 Syntes det ble bra med 17" jeg også. Gidder ikke å ofre en bunnpanne for at bilen er for lav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 Lekkert kennern1! digga interiøret! rent og pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennern1 Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2012 Tusen takk! Noen som skal på E30 meet på lørdag da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå