worth Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Heisann. Vuderer å kjøpe meg ein bmw eg er komt over og lurer på ka denne bilen er verdt da eg har forstått at e46 går billig for tiden. 2001 mod. Pre Facelift. Km. Kun 86000. 316 i med 1,9 liter bensin motor. Kjørecomputer, cruise controll, nye bremser og slitedeler idag. Sports interiør, multifunkson ratt, iPhone/ iPod adapter.Nye dekk. Bilen er så og si strøken med bare 2 eiere.. Eu godkjent nå netopp + betalt årsavgift. Noen som kan gi meg noen tips om ka denne bilen er verdt? Takker for alle svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
worth Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2012 Ingen som har peiling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Ville ikke gitt noe mer enn 120 000,- hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bliza Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 120 lapper synes jeg er litt vell drøyt for en preface med 316 motor. jeg ville gått for en 6`er motor, da lover jeg at du kommer til å sitte med et stor glis rundt munnen vær gang du drar på!. det er værtfall slik jeg har det med mine 2 Bimmere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 120.000 for en 2001 316 pre-face? lol. Spør wicky om det er en god pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 gått lite, så kanskje 80 000? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Mars 24, 2012 Share Skrevet Mars 24, 2012 70. De firer bilene er et stort tapsprosjekt å kjøpe. Den dagen du skal selge, vil du møte den som skal ha noe billig, og helst foruten ekstrautstyr og stor motor pga pris. Dvs. Den kommer til å synke fort i verdi. Se på en e36 316 eller 318 f.eks.. De blir jo gitt bort! Trur ikke motorkvaliteten er stort å skryte av heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Mars 24, 2012 Share Skrevet Mars 24, 2012 Ville aldri gitt mer enn 60-70000 for en preface E46 med firer. uansett hvor fin og bra den var. 70. De firer bilene er et stort tapsprosjekt å kjøpe. Den dagen du skal selge, vil du møte den som skal ha noe billig, og helst foruten ekstrautstyr og stor motor pga pris. Dvs. Den kommer til å synke fort i verdi. Se på en e36 316 eller 318 f.eks.. De blir jo gitt bort! Trur ikke motorkvaliteten er stort å skryte av heller.. Det er nok riktig at E46 blir mer "bruksbilmateriale" med firer, men samtidig så er det firerbilene som er lettest å oppdrive i god stand. Sånn er jo enda tydeligere med E36. det meste av 320i-325i er herjet i stykker. En 320i (eller større), med tydelig ungdomspreg, er ikke verdt gull og grønne skoger de heller. Forøvrig er påstanden din om dårlig motorkvalitet bare tåpelig. Dette er solide motorer. Like gode som sekserne. Det har skjedd en del siden M40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 En slik bil er, som kloke hoder nevner, ikke verdt mer enn 60-70 000 kr. Det skal imidlertid sies at 316i med 1,9 litern går overraskende godt, og er mye moro for forholdsvis lite penger. Selv om bilen har gått kort er den gammel, så du bør regne med en del påkost. Sjekk at det vesentlige av slitedeler er byttet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå