Gå til innhold

Dele opp salgsforumet?

goty
 Share

Anbefalte innlegg

Ville det vært en stor jobb å få delt opp salg og kjøpsforumet til de forskjellige modellene? Slik som det er i dag er det veldig uoversiktlig. Syntes det er helt pyton å lete meg gjennom 10 sider før jeg finner en eneste tråd med deler til den bilen jeg leter etter. :) Tror det hadde forenklet dette forumet en stor del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kunnskapen om hva som passer om hverandre er det mange her som sitter på allerede.

La oss si vi delte forumet, og jeg søkte deler til e34 m50b20, i e34 delen, men finner ingenting. Da ville jeg prøvd i e36 kategorien.

Samme vil jo gjelde da for e24, e30 og e28.

Argumentet mot må da evt. være at nye medlemmer ikke vet dette, men med så mange her som allerede vet hva som passer, vil det ikke gå lang tid før noen av veteranene informerer nykommerne i en eller annen tråd.

Jeg har vært her på forumet en stund, og ser bare mer og mer behovet for inndeling. Er lei av bla. å se flere sider med deler til salgs til e90/e60, biler jeg har null interesse av å kjøpe deler til.

Samme med felger forsåvidt. Jeg vil ikke ha felger på 18-20".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søkefunksjonen er grei den. Har brukt den litt. Men om jeg søker etter noe så er det garantert atmjeg ikke får de treffene jeg vil ha pga det navnet jeg søker etter er kansje ikke slik trådstarter har beskrevet delen nøyaktig.

Tror faktisk det er også en del som ikke vet hva som passer om en annen.. Jeg vet heller ikke alt, men en del.

Det er mye rot her ihvertfall. Det burde vært kategorisert noe.. Ikke alle som vet å lage best beskrivelse på emne for hva de selger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært bedre med en funksjon, hvor man blir pålagt å bruke "tags" slik kan man filtrere trådene etter eget ønske :)

Jeg synes derimot det er håpløst med for mange kategorier, da man blir sitte å trykke 200 ganger for å se hva som er nytt.. mange av oss her inne som har flere biler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tags synes jeg og hadde vært en god ide, det hadde hjulpet på Teknisk seksjonen også. Vet dog ikke hvorvidt dette lar seg gjennomføre.

Ang. inndeling tror jeg ikke modellinndeling hadde hjulpet. Det er alt for mange modeller, og det blir for mange kategorier. Hadde man fått en fornuftig inndeling av f.eks chassi, interiør, understell, delebiler osv, hadde det kanskje blitt bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noen tro for at det vil hjelpe. Det er utrolig mange forskjellige modeller, og som nevnt over er det mye som passer om hverandre. Søkefunksjonen er en fin ting, og om de som selger er flinke til å spesifisere hva det er de selger, samt skriver gode topic's, er mye gjort.

Det største problemet (synes jeg da) er at folk ikke klarer å skrive noen god topic på hva det er de selger. Samt lite bilder og en generelt dårlig beskrivelse i salgstråden.

"E34, har alt" er ikke en god annonse. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det ikke vert en god ide om en kunne velge hvilken bilmodell en ville ha deler fra (lignende tråd der en kjøper bil) Så kunne en hatt en link der en kunne valgt "Alle" og da ble søke slik det er i dag.

Eks:

"Alle" 3416 deler (søk)

"e36" 857 deler (søk)

"e39" 688 deler (søk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det mulig jeg ikke følger helt med i timen her, å bruker dette feil, men mener at det tidligere (før server og bimmers ble oppdatert) var en forside hvor det kom en liste opp over alle nye innlegg uansett kategori, den savner jeg. Da kan man sitte å ha bimmers liggende å titte innom på den ene siden i ny å ne for å se om det kommer opp noe man leter etter eller ønsker å se mer på.

Nå går jeg innom 3-4 forskjellige emner i forum for å sjekke.

Si fra om denne hoved siden finnes fortsatt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...