Gå til innhold

Dele opp salgsforumet?

goty
 Share

Anbefalte innlegg

Helt enig med Kjennern, hadde folk faktisk skrevet litt mer utfyllende i topic og mer info i første post hadde det vært lettere å finne fram.

Men jeg tror at forumet har godt av å bruke en lettere løsning som tags eller underkategorier for oss som er litt "late".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Støtter at felgforumet deles opp i Boltsirkel, og deretter subkategorier på størrelse. Det anser jeg som nesten problemfritt.

Å inndele under "BMW deler selges" er derimot verre.

Chassi inndeling fører til masse overlapping av deler som er problem.

Det eneste jeg kunne tenkt meg er inndeling i er "karosserideler" , "motor og drivverksdeler" og "ettermarkedsdeler" (i hovedsak performance relatert, som spesialdeler til f.eks turbo/turbogrenrør, chip, bremser, bur ++ til BMW. ). Muligens også en "interiør" kategori, men ser for meg at det blir mye.

Tags hadde vært genialt!

... Men kanskje enda viktigere enn dette først, og noe mange av oss har mast etter i over 5 år : Et "DIY Forum" hvor alt som legges ut er prioriterte tråder med DIY forklaring/løsning på problemer. Dette hadde spart teknisk og annet motorprat delen for et enormt antall poster. Det ligger enormt mye spisskompentanse-tråder ute i forumet å bare flyter, som kun om du vet eksisterer, klarer å finne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke om dette er blitt nevnt før da jeg ikke har lest hele tråden. men hva er egentlig poenget med og samle på en sagstråd fra 2003 ?. her sitter folk og søker på delene de trenger og så kommer endelig den delen du trenge då du søkte på google chrome ^^ men så er salgs tråden fra 2003, eeee lol

hva med at salgstråden varte i 3 måneder da er det meste blitt solgt vis det er ting folk leter etter. og så heller lage en ny med de delene som er igjen? så slepper vi 100 sider med ting som er fra 2005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke ha det tilnærmet slik som man har det i "BMW-biler selges"-delen? Forstår ikke helt hva som er så komplisert eller tungvint med å lete etter deler etter modell. Om man har e46 så leter man i e46 delen? Greit nok at det er mange deler som passer overens, men da kunne men vel lagd én kategori med diverse? Slik som det, igjen, er under "BMW-biler selges"-kategorien? Eller så regner jeg med at folk er ivrige nok til å få solgt delene sine at hvis de vet delen passer 3 forskjellige biler klarer å trykke CTRL + C og CTRL + V. Greit det blir mange poster etterhvert, men kan umulig bli mindre oversiktlig enn det er idag, hvertfall i mitt hode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke ha det tilnærmet slik som man har det i "BMW-biler selges"-delen? Forstår ikke helt hva som er så komplisert eller tungvint med å lete etter deler etter modell. Om man har e46 så leter man i e46 delen? Greit nok at det er mange deler som passer overens, men da kunne men vel lagd én kategori med diverse? Slik som det, igjen, er under "BMW-biler selges"-kategorien? Eller så regner jeg med at folk er ivrige nok til å få solgt delene sine at hvis de vet delen passer 3 forskjellige biler klarer å trykke CTRL + C og CTRL + V. Greit det blir mange poster etterhvert, men kan umulig bli mindre oversiktlig enn det er idag, hvertfall i mitt hode.

helt enig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva med de som ikke vet hvilke deler som passer overens med hverandre? Det blir vanskelig å få dette bra uansett egentlig, men vil påstå at det blir bedre om man deler inn i kategorier på felg/dekk forumet.

Deleforumet blir, som sagt, vanskelig å få et bra system på fordi det blir enten alt for mange kategorier eller mange deler som kunne blitt lagt under flere mindre kategorier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...