Evopower Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Hei Ønsker å kjøpe et tomt E46 karosseri, helst coupè. Skal brukes til rallycross. Gjør ingenting om for- og bakstilling står på bilen, men bare forstilling skal brukes (volvo bakstilling) Karosseriet bør ha begge originaldørene, ellers bruker jeg skjermer, fangere, panser og bagasjelokk i glassfiber. Om det er høyrestyrt eller bare momset inn er ingen hindring. I rallycross trenger jeg bare chassisnummeret for å få lisens på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Jeg skal selge et M3 karr om noen få uker. Pm, om mere info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2012 du har pm:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå