BmwDieselPower Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Skrevet Januar 11, 2013 Må snart starte egen tråd på M'en tror jeg:)
Mjørgen Skrevet Januar 11, 2013 Skrevet Januar 11, 2013 Jeg synes us front ødelegger e28! Men d er min mening:-)
BmwDieselPower Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Skrevet Januar 11, 2013 Syns det ser finere ut med like store lykter, i hvertfall på bilde:) Så må bare prøve;)
Mjørgen Skrevet Januar 11, 2013 Skrevet Januar 11, 2013 Ja d er jo du som bestemmer;-) d er jo din bil:-D hva andre planer har d med den?
Tzunami Skrevet Januar 11, 2013 Skrevet Januar 11, 2013 Er det inkludert den ekstremt lange frontfangeren?
BmwDieselPower Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Skrevet Januar 11, 2013 Ja d er jo du som bestemmer;-) d er jo din bil:-D hva andre planer har d med den? Først blir de få på skilt igjenn;) Så ta rust, er 2 hull i motorrom+ overflate rust div plasser. 1stk rust hull på hver side i golvet foran. Rust hull i støtdemper tårn bak+reservehjulsbrønnen. Ta ut interiør og sjekke etter mere rust, skifte interiør om jeg får tak i et:p Sjekke for rust i kanaler. Lakkere bakstillinga:) Lenger har jeg ikke tenkt enda:p
BmwDieselPower Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Skrevet Januar 11, 2013 Er det inkludert den ekstremt lange frontfangeren? Nei:) Bare lykter, nyrer og grill:)
BmwDieselPower Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Skrevet Januar 12, 2013 Liten oppdatering:) Fått tetta olje lekkasjen og fiksa abs feil;) Så nå venter jeg bare på fjører og noen deler til håndbrekket før jeg stikker på bt og krever tilbake skilta mine;) Får dessverre ikke lastet opp bilder:( Tds'n må dessverre vente til jeg får solgt den "nye" bruksbilen:( Så viss noen har lyst på en 97mod daihatsu rocky 2.8TD med 4ton's vinsj i fangern+litt overflate rust og et rusthull i kanalen for 30.000kr så si ifra:) sitter 2månder gamle vinterhjul på Den blir eu-ok før den blir solgt:) Skal på eu den 15januar:)
BmwDieselPower Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Skrevet Februar 5, 2013 Lurer på og tone rutene på M'en, men usikker på hvilken toning jeg skal ha... Noen som har noen forslag?
BmwDieselPower Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Skrevet Februar 9, 2013 Tetting av register deksel:) Nå trenger jeg ikke og kjøre på røde skilt lenger;) Fiksing av eksosannlegg:)
BmwDieselPower Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Skrevet Februar 9, 2013 Låner et bilde av Kristian hær på forumet:) Håper det er greit Kristian:)
316gefaren Skrevet Februar 9, 2013 Skrevet Februar 9, 2013 pen den M535I'n der, gikk vel ikke på vinstra/ruste når du kjøpte den?
BmwDieselPower Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Skrevet Februar 9, 2013 Jo:) Den går på vinstra enda den;)
bmwtussan Skrevet Februar 9, 2013 Skrevet Februar 9, 2013 Da er det kommet us front til M'en:DNoen som vet hvor man får tak i lykter enn? Er lukka lykter så får ikke bytta pærer:p Så blir det litt skruing imorgen;) Olje lekkasje og abs feil:) Skal prøve og huske å ta bilder:) Kjøp deg sota de lykter, det blir helt perfekt.
BmwDieselPower Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Skrevet Februar 9, 2013 Da er det kommet us front til M'en:DNoen som vet hvor man får tak i lykter enn? Er lukka lykter så får ikke bytta pærer:p Så blir det litt skruing imorgen;) Olje lekkasje og abs feil:) Skal prøve og huske å ta bilder:) Kjøp deg sota de lykter, det blir helt perfekt. Sota us lykter eller orginal lykter? Har tenkt litt på om jeg skal bygge om så jeg får brukt E30 eller E34 lykter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå