Bjørnar_ Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Da det omsider ble slik at jeg solgte min E36 så var det til fordel for en nyere bil. Valget falt på en E91 med M-pakke. Nærmere sagt en 318d. Bilen er en 2008 modell, som er førstegangsregistrert i slutten av November 2008. Bilen er ny fra Stenshagen bil, og det er også der jeg har kjøpt bilen nå. Foreløpig har ikke bilen gjennomgått noen stor fotografering, så det får klare seg med noen få iPhone-bilder foreløpig. Kommer nok tilbake med noe mer bilder når sommerfelger er på plass. Har ingen store planer for bilen, men skal ha på plass Blackline baklykter, samt bytte ut eksoshalen med en som er litt blankere. Kunne også tenkt meg carbonsplittere. Sommerfelgene er av typen BMW Motorsport style 216. Jeg syns disse hjulene er ganske fine, men de skulle jo helst vært større og bredere! Men den skal få lov å være urørt/damevennlig har jeg tenkt, hvis jeg klarer å la den være slik uten å senke eller bytte ut hjul No. Description 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 1CB CO2 CONTENT 1CC AUTOMATIC START/STOP FUNCTION 1CD BRAKE ENERGY REGENERATION 2HK LT/ALY WHEELS RADIAL SPOKE 216 MB 2PA LOCKING WHEEL BOLTS 249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 386 ROOF RAIL 4AE ARMREST FRONT RETRACTABLE 4MG INT. TRIM FIN. ALU GLACIER SILVER 428 WARNING TRIANGLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 441 SMOKERS PACKAGE 464 SKIBAG 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 493 STORAGE COMPARTMENT PACKAGE 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 507 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 520 FOGLIGHTS 521 RAIN SENSOR 522 XENON LIGHT 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 540 CRUISE CONTROL 663 RADIO BMW PROFESSIONAL 7MS LIMITED SPORT EDITION 7RS COMFORT PACKAGE 704 M SPORT SUSPENSION 710 M LEATHER STEERING WHEEL 715 M AERODYNAMICS PACKAGE 760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME 761 INDIVIDUAL SUN PROTECTION GLAZING 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 8SP COP CONTROL 842 COLD CLIMATE VERSION 843 ENGINE LAYOUT 850 ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 885 SWEDISH/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET 896 DAYTIME LIGHTS FUNCTION Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Gratulerer med meget fin vogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 Takk for det! Skulle helst vært mer utstyr og en sprekere farge, men sånn er det nå engang når man handler bruktbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 ikke så gale utstyrsliste sånn sett. Sorte nyrer og splittere er fin på den fargen der ..du har jo også sorte detaljer allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 Så lenge den har M-pakke er det viktigste på plass i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet April 29, 2012 Forfatter Share Skrevet April 29, 2012 Slenger inn noen bilder med sommersko på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2012 Har fått på carbon-splittere og slenger dermed ut et par bilder av resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w4zz Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 Blei bra mot sølvfargen det der Hiv skiltplata midtfjors og bruk dobbeltsidig teip på skiltet bare + sorte nyrer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet August 12, 2012 Forfatter Share Skrevet August 12, 2012 Blei bra mot sølvfargen det der Hiv skiltplata midtfjors og bruk dobbeltsidig teip på skiltet bare + sorte nyrer Skal nok få være akkurat som den er nå! Har montert chrome nyrer også, så nå er det helt i boks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå