Dirty Skrevet August 21, 2012 Skrevet August 21, 2012 har en slik boks som fjerner hastighetssperra om du er interessert
Gjest Skrevet September 19, 2012 Skrevet September 19, 2012 Gikk sakte dette ja! Oppdaterer så fort jeg har noe å komme med...
Farrukh M Skrevet September 19, 2012 Skrevet September 19, 2012 har du noen ca tall for hvor mye det koster for ombygging ?
Jokkke Skrevet September 19, 2012 Skrevet September 19, 2012 Venter i spenning på bilder, om det blir like bra som du forklarer det så gleder jeg meg til sluttresultat Har selv 523iA '98 og har lyst å bygge om til M5, men føler at automat og vekt hindrer litt i å realisere dette. Har dere støttet på noen problemer ved å konvertere bil fra automat til manuell? Lykke til videre med prosjektet
Turbo-HF Skrevet September 19, 2012 Skrevet September 19, 2012 Er det ikke mest bytte ECU / styreenhet og sette inn manuell styreenhet, osv? I tillegg til det mekaniske, som svinghjul, clutch...?
Jokkke Skrevet September 19, 2012 Skrevet September 19, 2012 Regner med slikt taes fra donorbil (M5) og over? Så hvis jeg har komplett delebil, så skal ikke det by på noe problemer? Jeg har lite peiling på akkurat dette
Eksos Skrevet September 19, 2012 Skrevet September 19, 2012 Automatgir skal vell bare ha en positiv effekt når det kommer til vektutfordringa Er vell bare å smelle inn alt fra donorbil inkludert pedaler vell?
ChristerM Skrevet September 19, 2012 Skrevet September 19, 2012 Litt det jeg også tenker, største problemene med ombygging fra M5 er vel vekten på forstilling som ofte overstiger ifh. til hva den burde gjøre?
Jokkke Skrevet September 19, 2012 Skrevet September 19, 2012 Du har et poeng Blir vel gjerne ikke så vanskelig da Beklager for at jeg maser i tråden men har litt andre ting jeg lurer på også, hvordan er det å koble opp utstyr fra M5 til min bil, som gjerne ikke har alt det utstyret originalt? Tenker da på f.eks PDC, cruisekontroll, regnsensor, varmeseter, elektrisk rullegardin, DSC og sport knapp.. Er det stress?
Gjest Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Vel, bilen som vi bygger er totalt ribbet - alt er fjernet, og blir erstattet med deler fra 2002 mod. komplett donorbil. Jeg snakket med han som har ansvaret for byggingen og han sier at hjulbrønn kan være litt arbeid for å få det 100%, og alt av dsc, gardiner, sportknapp osv blir jo bare den praktiske innstalleringen, så lenge alt går fra en donorbil så skal det være plug and play uten noe programmering. Det ser dessverre ut til at byggingen går for sakte til å lage noe butikk ut av dette, han som bygger er meget dyktig og har svært mange gode ressurser tilgjengelig i forbindelse med byggingen men som sagt - er ikke fornøyd med hvor lang tid det har tatt. Hadde ting går raskt på skinner osv så kunne jeg solgt strøkne ombygde M5`er til 220-250.000,- Da har jeg litt fortjeneste.... Men.. prisen er avhengig av hvor mye som skal gjøres osv.. Uansett, i første omgang blir det å fullføre dette bygget å se om det er noe å bygge videre på. Vi har snakket om BMW M5 E60 som neste prosjekt da de begynner å få riktig alder i forhold til godkjenning uten å betale avgift..
Gjest Skrevet September 29, 2012 Skrevet September 29, 2012 Hello, sorry the paintshop need to long time, the car is still waiting for color finish.. i call the chef every week but he told me, that the car is finish next 1-2 weeks. i hope its realy and i can do my work!
Gjest Skrevet September 29, 2012 Skrevet September 29, 2012 Tru ikkje det hjelpe å ringe kokken kvar vike vertfall:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå