exence Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Skrevet Juni 26, 2012 Daa er det vel på tide med en liten update! Må bare beklage, men har så treig internett, så er bare kvialt og laste opp bilder.. Meen, nå begynner bilen og bli ferdig!.. Akkuratt fått den igjen fra soting (40 på alle sideruter og 50 bak) Så fått montert nesten alt.. mangler bare dørhåndtakene og grillen.. ellers så har jeg fått montert led pærer i skiltlys og parklys, xenon i hovedlys og spredere.. Nye Sotede klarglass spredere.. Begynner og bli fornøyd nå!.. Bilen blir forresten mest sannsynlig lagt ut for salg når jeg er ferdig med den!.. Så Pm ved interesse! Bilen er litt møkkete på bildene, men
exence Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Skrevet Juni 27, 2012 Fy feite for en flott e36! blir bra detta Takk for det ;D
exence Skrevet Juni 29, 2012 Forfatter Skrevet Juni 29, 2012 Denne har jeg spotta på Gjøvik. Tøff bil Det kan nok stemme ja! Takk! Nydelig bil:) Takk
exence Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Skrevet Juli 12, 2012 Noe interesse for denne, hvis den blir til salgs? Sports stoler, sort tak, stoler, gulv dash osv..
exence Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Skrevet Juli 12, 2012 Litt usikker.. men rundt 60 er vel ikke for mye å be om?
exence Skrevet August 24, 2012 Forfatter Skrevet August 24, 2012 Da har jeg kjøpt masse turbo deler, så da blir det snart bygging ;D T3/T4 turbo, med 440 dyser, apr, mls osv osv
exence Skrevet September 14, 2012 Forfatter Skrevet September 14, 2012 Is turbo.. Aldri feil!! Hehe, nei tror det blir spennende ;D Hørt det er morsomme biler med turbo
Vegard welle Skrevet September 14, 2012 Skrevet September 14, 2012 Helt rå bil Hvor mye måtte du gi for felgene?
exence Skrevet September 18, 2012 Forfatter Skrevet September 18, 2012 Helt rå bil Hvor mye måtte du gi for felgene? Takk! kjøpte de på ebay for 800 dollar, mener jeg. Men med toll og frakt kom de vel på ca 8-9000,- + dekk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå