sæther93 Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2012 Der var det delt Vil anbefale 75 c 15 min i steikovnen, da er det bare og dra de fra verandre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sæther93 Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2012 for og montere de i hop igjen er det bare å gjøre samme prosesen, klipse de ihopp og varme de i steikovnen i 15 min på 75 grader, samme gammle limet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sæther93 Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2012 Stilig bil du har, du hadde ikke giddi å slengt ut bilde fra da du delte lyktene ? Da har jeg lakt ut di bildene jeg har fra når jeg delte lyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sæther93 Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2012 litten video som jeg filmer fra bilen når d ryker litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 Denne så jo ikke så ille ut, iallefall ikke med de små justeringene du har fått til etterhvert! ang skjørt så er det ikke noe forskjell på m5 eller vanlig e39, er ikke noe løse sideskjørt på e39 leppe til frontfanger får du på GS, Schmiedmann osv til en ikke altfor ille pris.. Forresten tøft at noen også går for oransje reflekser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sæther93 Skrevet Juni 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2012 Har leppe på nå og i tilegg fått tilbud på en til leppe, kjekt og ha i reserve, men må nokk prioriter noen nye dekk i første omgang :-€ men skal prøve og få slengt ut noen bilder med leppa på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sæther93 Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sæther93 Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2012 Er det noen som har ide om hvor man kan få tak i bilige m5 speil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sæther93 Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2012 Slenger ut noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå