slett_brukeren_og_innlegg Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Skrevet Juni 12, 2012 Jeg er ikke sikker. Skal sjekke hva den heter neste gang jeg roter under bilen, men det er 25% sperre, ifra 1990. Tror det er 3.91. Manuell ble vel levert med 3.46?
slett_brukeren_og_innlegg Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Skrevet Juni 12, 2012 Må kanskje bytte koblinga mellom aksling og diff? Gidder ikke bruke flere tusen ekstra på diff om jeg ikke må..
M|Fjeld Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Hos meg var det forskjell på flensen på manuell og automat diffen.. Så byttet den fra manuell over på auto'n
slett_brukeren_og_innlegg Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Skrevet Juni 12, 2012 Regna med det måtte være mulig å skifte over. Hadde vært utrolig upraktisk med egne differ for manuelle- og automatkasser! Takk Da er det bare å se an lønninga og begynne å lete etter deler
slett_brukeren_og_innlegg Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Skrevet Juni 20, 2012 Har nå lagt ut tråd om deler som ønskes kjøpt: viewtopic.php?f=13&t=230696
slett_brukeren_og_innlegg Skrevet Juni 21, 2012 Forfatter Skrevet Juni 21, 2012 Er bakre del av mellomaksel lik? Trenger jeg bare fremre del for å få det til å passe?
M|Fjeld Skrevet Juni 21, 2012 Skrevet Juni 21, 2012 Er forksjell på diff-flensen på autolat og manuell, flytt dermed krysset fra autolat til manuellakselen eller flensen på diffen
slett_brukeren_og_innlegg Skrevet Juni 21, 2012 Forfatter Skrevet Juni 21, 2012 Ser jo likt ut bakerst der? Var jo tydeligvis ikke så enkelt å få tak i det krysset.. Det jeg da egentlig lurer på er om jeg bare kan bytte over fremre del av mellomaksel istedenfor å bytte hele, så slipper jeg å tenke på flensen på diffen..
M|Fjeld Skrevet Juni 21, 2012 Skrevet Juni 21, 2012 Det trodde jeg også, inntil dette skulle prøves ut i praksis. Oppdaget til min store skuffelse noen få millimeter forskjell i omkretsen på krysset.. Sliter du med å få tak i kryss/flens så bytt til en diff fra manuell Fremre del kan byttes på din eksisterende mellomaksel, men trenger fortsatt flens/kryss eller ny diff
Michaelw Skrevet Juni 22, 2012 Skrevet Juni 22, 2012 Det trodde jeg også, inntil dette skulle prøves ut i praksis. Oppdaget til min store skuffelse noen få millimeter forskjell i omkretsen på krysset.. Sliter du med å få tak i kryss/flens så bytt til en diff fra manuell Fremre del kan byttes på din eksisterende mellomaksel, men trenger fortsatt flens/kryss eller ny diff Jeg har hatt manuell og automat differ på min - med automat mellomaksel uten og bytte noe som helst
M|Fjeld Skrevet Juni 22, 2012 Skrevet Juni 22, 2012 Hmm. Nei faen, surra litt jeg nå! Automatakselen sto på en m20(automat) og manuell akselen kom fra en m50(manuell)..
slett_brukeren_og_innlegg Skrevet Juni 22, 2012 Forfatter Skrevet Juni 22, 2012 Kjekt! Da slipper jeg å tenke på det!
slett_brukeren_og_innlegg Skrevet Juni 29, 2012 Forfatter Skrevet Juni 29, 2012 I dag blir der vestlandstur for å hente girkasse, mellomaksel, svinghjul og clutch! Samtidig reiser jeg innom Bergen for å møte TerjaA og selge m30b35 veiv til han
Michaelw Skrevet Juni 29, 2012 Skrevet Juni 29, 2012 I dag blir der vestlandstur for å hente girkasse, mellomaksel, svinghjul og clutch! Samtidig reiser jeg innom Bergen for å møte TerjaA og selge m30b35 veiv til han enkelt eller dobbeltmasse? Hvor mye måtte du ut med for og få det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå