evi Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Skrevet Juni 12, 2012 Jeg er ikke sikker. Skal sjekke hva den heter neste gang jeg roter under bilen, men det er 25% sperre, ifra 1990. Tror det er 3.91. Manuell ble vel levert med 3.46?
evi Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Skrevet Juni 12, 2012 Må kanskje bytte koblinga mellom aksling og diff? Gidder ikke bruke flere tusen ekstra på diff om jeg ikke må..
M|Fjeld Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Hos meg var det forskjell på flensen på manuell og automat diffen.. Så byttet den fra manuell over på auto'n
evi Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Skrevet Juni 12, 2012 Regna med det måtte være mulig å skifte over. Hadde vært utrolig upraktisk med egne differ for manuelle- og automatkasser! Takk Da er det bare å se an lønninga og begynne å lete etter deler
evi Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Skrevet Juni 20, 2012 Har nå lagt ut tråd om deler som ønskes kjøpt: viewtopic.php?f=13&t=230696
evi Skrevet Juni 21, 2012 Forfatter Skrevet Juni 21, 2012 Er bakre del av mellomaksel lik? Trenger jeg bare fremre del for å få det til å passe?
M|Fjeld Skrevet Juni 21, 2012 Skrevet Juni 21, 2012 Er forksjell på diff-flensen på autolat og manuell, flytt dermed krysset fra autolat til manuellakselen eller flensen på diffen
evi Skrevet Juni 21, 2012 Forfatter Skrevet Juni 21, 2012 Ser jo likt ut bakerst der? Var jo tydeligvis ikke så enkelt å få tak i det krysset.. Det jeg da egentlig lurer på er om jeg bare kan bytte over fremre del av mellomaksel istedenfor å bytte hele, så slipper jeg å tenke på flensen på diffen..
M|Fjeld Skrevet Juni 21, 2012 Skrevet Juni 21, 2012 Det trodde jeg også, inntil dette skulle prøves ut i praksis. Oppdaget til min store skuffelse noen få millimeter forskjell i omkretsen på krysset.. Sliter du med å få tak i kryss/flens så bytt til en diff fra manuell Fremre del kan byttes på din eksisterende mellomaksel, men trenger fortsatt flens/kryss eller ny diff
Michaelw Skrevet Juni 22, 2012 Skrevet Juni 22, 2012 Det trodde jeg også, inntil dette skulle prøves ut i praksis. Oppdaget til min store skuffelse noen få millimeter forskjell i omkretsen på krysset.. Sliter du med å få tak i kryss/flens så bytt til en diff fra manuell Fremre del kan byttes på din eksisterende mellomaksel, men trenger fortsatt flens/kryss eller ny diff Jeg har hatt manuell og automat differ på min - med automat mellomaksel uten og bytte noe som helst
M|Fjeld Skrevet Juni 22, 2012 Skrevet Juni 22, 2012 Hmm. Nei faen, surra litt jeg nå! Automatakselen sto på en m20(automat) og manuell akselen kom fra en m50(manuell)..
evi Skrevet Juni 29, 2012 Forfatter Skrevet Juni 29, 2012 I dag blir der vestlandstur for å hente girkasse, mellomaksel, svinghjul og clutch! Samtidig reiser jeg innom Bergen for å møte TerjaA og selge m30b35 veiv til han
Michaelw Skrevet Juni 29, 2012 Skrevet Juni 29, 2012 I dag blir der vestlandstur for å hente girkasse, mellomaksel, svinghjul og clutch! Samtidig reiser jeg innom Bergen for å møte TerjaA og selge m30b35 veiv til han enkelt eller dobbeltmasse? Hvor mye måtte du ut med for og få det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå