evi Skrevet September 26, 2013 Forfatter Skrevet September 26, 2013 deeeilig med slike lister!! Ja! Ting skal bli gjort Kjekt med delenr, bare å kaste med smådeler som skruer osv hva slags coilovers skal du ha? KW Inox Line v2, samme som Michaelw har Flott liste du har der! liker dette! Takk! Gleder meg til å få begynt!!
evi Skrevet September 28, 2013 Forfatter Skrevet September 28, 2013 Har akkurat vært ute å gitt 535'n en skikkelig håndvask! Tenkte jeg i samme slengen kunne vise frem noe av hva som skal byttes ut og hvorfor (Noe kan være litt vanskelig å se da bilen er våt..) Denne på førerdøra begynte å bli litt stygg. Venstre fremskjerm. Jeg hater de, og er ikke stolt over den "midlertidige fix'n" her Det værste med hele skjermen er at den er uorginal og passformen suger. Panser Listene på begge sider av fangern har tydeligvis vært ute en vinterdag før. Høyre fremskjerm Sig i lakken da en idiot har prøvd å fikse den før (vondt å se, men er MYE) Passform for på orginal skjerm Hvorfor ny bakpotte er på vei Rust ved antenna jeg har lyst til å fjerne
sveigis Skrevet September 28, 2013 Skrevet September 28, 2013 Bilen ble fin etter vask. De små skavankene du viser på bildene,er jo småting synes jeg i forhold til hvor grusomme enkelte e34 kan være.Men for all del,er jo gøy du har lyst til å gjøre noe med det.Det fortjener den.Og til sist:svart e34 er veldig fint må jeg si.
evi Skrevet September 28, 2013 Forfatter Skrevet September 28, 2013 Takk Ja, det er ikke noe som må gjøres, men det plager meg at det er slik. Vil ikke at den skal se "råtten" ut. Målet er å få den 100% rustfri nå med en del ny lakk. Vi får se om jeg finner noen som har et sted jeg kan drive, evt noen som er villig til å la meg hjelpe til.. Lommeboka tillater ikke å sette bort alt
evi Skrevet Oktober 1, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2013 :grin: :grin: Kristiansan'årn reagerte på dette 1
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 1, 2013 Skrevet Oktober 1, 2013 {style_image_url}/attachicon.gif 002.JPG :grin: :grin: åløøømann!! sent from my microwave using tapatalk
evi Skrevet Oktober 1, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2013 Det var 1 av 4 pakker! Resten kommer senere i dag (håper jeg)
Michaelw Skrevet Oktober 1, 2013 Skrevet Oktober 1, 2013 Satan deilig den der ja! Hva er i de to nederste store pakkene der?
evi Skrevet Oktober 1, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2013 Nå kom eksos, kanaler og fremskjermer også Er vel de store bærearmene om du menerde svarte? Kan sjekke i morra. Skal finne ut mer i morra, om rekkefølgen ting skjer i
EirHoy Skrevet Oktober 2, 2013 Skrevet Oktober 2, 2013 Handlet du uorginale fremskjermer? må ha meg noen nye jeg også, lurer på om passformen til uorginale er brukans?
evi Skrevet Oktober 2, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2013 Jeg kjøpte orginale, da Michaelw sa han hadde kjøpt uorginale og endte opp med å kaste de
EirHoy Skrevet Oktober 2, 2013 Skrevet Oktober 2, 2013 oja! får se hva det blir til her! Gleder meg til å se bilde av resten av delen og videre arbeid!
evi Skrevet Oktober 2, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2013 Kan anbefale orginale.. Passformen er generelt dårlig på uorginal Siden jeg har så mye å drive med på skolen om dagen, så må bilen bli satt litt på vent. Har dog hatt en liten kosejobb i kveld på å pusse ned og halveis lakke bakpotta, slik at rusta forhåpentligvis ikke tar den med det første Ser ut som de har kappet potta rett av.. Spørs hvordan det blir å feste det med klemmer da gitt.. Skal sjekke hvordan den passer så fort som mulig, og eventuelt få sveisa den på
evi Skrevet Oktober 3, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2013 Vel, ting går ikke alltid som planlagt.. Skulle drive litt med bilen i dag, gjøre litt småfiks.. Plutselig: Potta ble ganske bra den også. Skal gi den et par strøk til og lakke den under i morgen tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå