evi Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Skrevet Desember 12, 2012 Har nå målt nøye, og det er ikke tegn til eksos i kjølevæska. Da slipper jeg å tenke på det. Tror det var e34'ns julegave til meg! Den skal få ny vannpumpe, termostat, og noen pakninger om noen dager. Skal prøve få tatt en del bilder!
///MoePower Skrevet Desember 13, 2012 Skrevet Desember 13, 2012 Må ha vært i nedoverbakke og unnavind det der.. Eller så har du feil ett eller annet sted!
evi Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Skrevet Desember 13, 2012 Haha, neida, trodde nesten ikke på det selv, så sto dritlenge å pumpa på den greia Har lekkasje under vannpumpa som sagt. Men virker nesten som jeg har litt høyt trykk i kjølesystemet siden jeg får så mange lekkasjer på rad..
evi Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Skrevet Desember 13, 2012 Har fått demontert nå.. Drittlei, renner kjølevæske over alt, og alt er så helvetes trangt, samt at jeg mangler pakningen rundt termostaten.. Pakningssement det blir der gitt..
Kristiansan'årn Skrevet Desember 13, 2012 Skrevet Desember 13, 2012 Ikke så mye "god nyhet" det der da uff ser du har skada deg "in progress" :/ Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Morty999 Skrevet Desember 13, 2012 Skrevet Desember 13, 2012 er da ikek trangt der! har pakning liggendes om du trenger hehe
evi Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Skrevet Desember 13, 2012 Er trangt å få av vifta, og komme til på underste bolten på vannpumpa Njæ, vil ikke si skada. La mer ut bilde for å illustrere at det ikke er plass Åh.. Kanskje det hadde vært interressant, Morty..
Morty999 Skrevet Desember 13, 2012 Skrevet Desember 13, 2012 vifta tar du lett med 32mm fastnøkkel, og er HÅPLØS når du har tatt av pumoa som du har gjort nå er for langt for ei pakning det, du trenger den ikke heller egentlig
evi Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Skrevet Desember 13, 2012 Har ny vannpumpe, så jeg gir f. i hva som skal til for å få den av Hehe, er nok det. Blir pakningssement tenker jeg, funker faktisk ganske så bra når det blir påført riktig.
evi Skrevet Desember 14, 2012 Forfatter Skrevet Desember 14, 2012 Har fått demontert viskosekoblinga og montert vannpumpa nå. Får satse på at det blir tett. Misliker papirpakninger.. Betaler gladelig 5-10 ganger mer for gummi Gikk overraskende lett å demontere koblinga. Svær vannpumpetang på muttern, og en skrutrekker til å holde igjen så behøvde jeg nesten ikke bruke makt engang. Da er det bare å vente på at dama kommer hjem fra jobb så hu kan kjøre meg et sted jeg får kjøpt pakningssement
bmw-520i Skrevet Desember 15, 2012 Skrevet Desember 15, 2012 Ser du har hatt mye motgang og kan bare si at jeg kjenner til det.av og til får du bare lust og knokse bilen hehe.men lærer veldig mye, det er ikke noe som er bedre en når man får det til og funke. Følger med.
Haakjin Skrevet Desember 15, 2012 Skrevet Desember 15, 2012 Du må være en av de mest negative brukerne her inne med prosjekttråd Det er bare kos å skru M30, ta deg god tid å skru av delene irundt, alt blir så mye enklere
evi Skrevet Desember 15, 2012 Forfatter Skrevet Desember 15, 2012 Hahahah Blir bare lei når den aldri er bra. Kommer alltid noe nytt. Siden jeg kjøpte den i august i fjor så har den stått ubrukelig mer enn jeg kan ha kjørt den, om det sier litt..
Haakjin Skrevet Desember 15, 2012 Skrevet Desember 15, 2012 Jepp, kjenner til det der Jeg slet i flere måneder med akkurat samme problemet på min E32 735. Skifta toppakning, vannpumpe, termostat og alt det der, ble aldri klok på noe som helst, vet hvor irriterende det er Jeg fant tilslutt ut at det var varmeregisteret som lak vann da -.-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå