Gå til innhold

Takza's E34 535i

evi
 Share

Anbefalte innlegg

Dreiv å fikla litt med dysene her og det ble en del bedre! Kommer bilder når jeg får somla meg til det.

Har også lagt om til sommerhjula!

Noe litt artig var at en E30 stoppa utenfor her her om dagen og han ville kjøpe E34'n. Hadde visst kjørt forbi mange ganger og sikla litt på den. Jeg har blitt for glad i den til å selge den nå tho.. Men hvis den skulle selges skulle jeg visst ringe han først :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen går ikke helt rent. Virker som det er en sylinder den ikke tenner skikkelig på, og jeg har kommet frem til at det må være en dyse som er problemet.

Det at den ikke har gått rent har forårsaket viberasjoner under akselerasjon. Tho mye bedre nå :) Burde sikkert bytte en da, så skal gjøre det når jeg får tak i en.

Noen her som skal til Rudskogen i helgen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Skal sjekke i dag om den går på alle seks, ved å mappe ut en og en tennkabel.

Kommer noen bilder osv senere.

Jeg har noen dyser til overs! Trenger du mange?

Trenger værtfal 2, kanskje 3 ;) men nå har jeg jo bestilt 6 nye allerede så håper på og få de før gatebil! :D men takk for tilbudet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får si ifra om du ikke får de. Har fem som skal være gode :)

Tror bmw'n er god nå! Ikke noen viberasjoner under pådrag, men høres tho ikke ut som den går heeelt riktig likevel.

Fikset også bremselys og baklysa i går. Satt i nye pærer så alt skulle lyse like sterkt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuelrailen har skapt mye frustrasjon.. Ikke like lett hver gang å entre alle seks dysene og få festet den når man sitter oppi panseret.. ehe.

2wsmamufobqmyg0rh9zt.jpg

Gamle dysene. Syndern ligger for seg selv.

zqffgamubmoqqi2v6vum.jpg

Kjøpte overhalte dyser fra ett firma i USA.

u3jjufxb3pelql823rqe.jpg

Første forsøk.. Bilen startet og gikk.. Hørtes litt rar ut så stoppet motoren etter 10sek.. Fikk bekreftet at bensinpumpa virket iallefall.. :P

qfdadf5cxyyg2c6q7pdg.jpg

Problemet med at den mista kraft var at dysa på sylinder nr. 4 ikke var skikkelig koblet til.. Gikk relativt fort å fikse, men irriterendes slurvefeil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DEN GÅR RENT! Fikla enda mer med dysene, og den ene kontakten er dårlig, men fikk fiksa det! :)

Nå maler den som en ka..TIGER igjen! (For første gang på lenge :P )

Synes den fortjente en vask og liten "shine", så ble vask på den også :)

3kt96kqx19kvt5z2affx.jpg

7ovwjew2nyk9i5t9vxoa.jpg

Autosol! :P

u28owd3c019zz81ieczi.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt begrenset hva jeg har råd til nå som jeg er student, så må nok sikle lenge på felger og coilovers.. Har sommerjobb nå, og skal se om jeg får skaffet meg deltidsjobb i høst! Litt må jeg stå på også :D

10min med autosol og de blir blanke igjen! :) Jo mer du bruker, og jo hardere du gnir det inn, jo bedre blir det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...