Kristiansan'årn Skrevet September 6, 2013 Share Skrevet September 6, 2013 Litt gromt, men synes det er mer enn volvo 240 løsning.. Kan ikke ha det her permanent Må jo se hvordan stussende ble ! sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet September 6, 2013 Forfatter Share Skrevet September 6, 2013 Ikkje braa Ser ut som en litt forverret versjon avdet orginale. Må gjøre noe med innfestingen om jeg skal overleve med det mer enn en uke. Nå skrangler det litt mye. Patentbånd til gummifestet eller noe lignende. Skal legge ut bilde i morgen, men nå bærer det snart til Rudskogen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarnee Skrevet September 6, 2013 Share Skrevet September 6, 2013 Alltid gøy med nye ting på bilen.Jeg har en dunking når jeg tar ut og inn clutchen.Dette skjer også hvis jeg kjører sent og slipper speedpedalen,kommer et dunk under bilen.Er dette et symptom på hardykopling som bør byttes eller er det andre ting? Litt off topic fra meg,men føler du har rotet litt under bilen din i det siste og kunne kanskje gi meg en pekepinn. Ellers vil jeg si at bilen din ser fin ut og blr passet på. Har det samme problemet jeg også med dunking når jeg tar inn clutchen. Dunker også veldig hvis jeg bremser på giret i lav fart. ( 1st gir) Har et bilde av hardyen men klarer ikke å se selv om den bør byttes. Kanskje noen her kan bedømme det? Ellers veldig interessant og følge med her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet September 6, 2013 Forfatter Share Skrevet September 6, 2013 Ser jo ikke så gale ut. For å vite det sikkert må du skru den ut å se på den da. Skader sikkert ikke skifte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet September 6, 2013 Forfatter Share Skrevet September 6, 2013 Eksos: http://youtu.be/P7TDoqRS-wA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet September 6, 2013 Share Skrevet September 6, 2013 Specs på eksosen????? Likte meget godt den lyden der, akkurat slik jeg er ute etter på min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet September 6, 2013 Forfatter Share Skrevet September 6, 2013 Fjerna bare bakpotta og satt på 2x2" rør ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet September 11, 2013 Forfatter Share Skrevet September 11, 2013 Bilen fikk ny olje i går, og har nå kjøpt meg nye felger Ene nærlyset mitt er dårlig justert så jeg fant ut at jeg skulle se fort på det i sta.. Etter jeg tok litt på det så fant jeg ut at lykta var delvis løs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
termin Skrevet September 12, 2013 Share Skrevet September 12, 2013 Denne som står ganske ofte på HiG med litt grom lyd ? Mener å ha sett den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet September 12, 2013 Forfatter Share Skrevet September 12, 2013 Ja, den står her faktisk "as we speak" Hehe, den bråker litt vel mye nå om dagen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
termin Skrevet September 12, 2013 Share Skrevet September 12, 2013 Gøygøy! Kommer med "M3'n" min snart, så blir det flere bimmere på skolen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet September 12, 2013 Forfatter Share Skrevet September 12, 2013 Bra! Lest gjennom tråden din nå, begynner å komme seg ja Synes faktisk det er overraskende mange bra / fine / spesielle biler på HiG sammenlignet med andre steder. Står mye rart utpå plassen der. Deriblandt en Volvo med 2jz Har fått på felgene nå! Skal få tatt noen bilder i lyset i morgen med nyvasket bil Merket god forskjell på kjørekomfort når jeg gikk fra 225/45/17 foran og bak til 245/40/18 foran og 275/35/18 bak Ble 12mm spacere foran også, da jeg ikke hadde andre bolter liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
termin Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Skal ikke klage nei. Er vell en som går 2. året elektro som har den volvoen eller ? Snakket med en som bygget en 242 (?) med 2JZ da jeg var fag.ass i en grprog time sist år. Har jo også et par 200'sxer, deriblant en som er bygget av Volden racing, men den ble vell akkurat solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet September 13, 2013 Forfatter Share Skrevet September 13, 2013 Stemmer det. Anders heter han Kjørte på gatebil forrige helg. Tok et par raske bilder av felgene ista Synes de kler bilen ganske godt, og det er ikke veldig mange som har de på e34. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet September 13, 2013 Forfatter Share Skrevet September 13, 2013 Kom en bort til meg på Statoilen her nå og lurte på om han kunne kjøpe bilen. Moro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå