Gå til innhold

Takza's E34 535i

evi
 Share

Anbefalte innlegg

Ikkje braa :) Ser ut som en litt forverret versjon avdet orginale.

Må gjøre noe med innfestingen om jeg skal overleve med det mer enn en uke. Nå skrangler det litt mye. Patentbånd til gummifestet eller noe lignende.

Skal legge ut bilde i morgen, men nå bærer det snart til Rudskogen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid gøy med nye ting på bilen.

Jeg har en dunking når jeg tar ut og inn clutchen.Dette skjer også hvis jeg kjører sent og slipper speedpedalen,kommer et dunk under bilen.Er dette et symptom på hardykopling som bør byttes eller er det andre ting?

Litt off topic fra meg,men føler du har rotet litt under bilen din i det siste og kunne kanskje gi meg en pekepinn. :)

Ellers vil jeg si at bilen din ser fin ut og blr passet på.

Har det samme problemet jeg også med dunking når jeg tar inn clutchen. Dunker også veldig hvis jeg bremser på giret i lav fart. ( 1st gir) Har et bilde av hardyen men klarer ikke å se selv om den bør byttes. Kanskje noen her kan bedømme det? Ellers veldig interessant og følge med her!

fp3r765m3ks6hsztshx1.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra! :D Lest gjennom tråden din nå, begynner å komme seg ja :)

Synes faktisk det er overraskende mange bra / fine / spesielle biler på HiG sammenlignet med andre steder. Står mye rart utpå plassen der. Deriblandt en Volvo med 2jz :P

Har fått på felgene nå! Skal få tatt noen bilder i lyset i morgen med nyvasket bil :)

Merket god forskjell på kjørekomfort når jeg gikk fra 225/45/17 foran og bak til 245/40/18 foran og 275/35/18 bak :P Ble 12mm spacere foran også, da jeg ikke hadde andre bolter liggende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke klage nei. Er vell en som går 2. året elektro som har den volvoen eller ? Snakket med en som bygget en 242 (?) med 2JZ da jeg var fag.ass i en grprog time sist år.

Har jo også et par 200'sxer, deriblant en som er bygget av Volden racing, men den ble vell akkurat solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...