Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen her som har erfaring med den grå/svarte diagnosescanneren på denne siden? http://www.bimmian.com/46/OBT/

er lei av å dra til verksted for å sjekke feilmelding fra motorlampe, (da jeg har en defekt sensor som får denne lampen til å lyse titt og ofte)

Men duger den? eller er det 150 dollar ut av vinduet?

Skrevet

kan ikke si noe om denne du linker til, men jeg har på vei fra kina en odb2 til bluetooth dings som sammen med et program ( torque) på telefonen vil gi meg en rimelig stor dose funksjonalitet til en rimelig pris.

odb2 til bluetooth dingsen kosta 18 doller inkl frakt og applikasjonen har en gratisversjon som jeg skal teste med før evt kjøp av fullversjon.

har du en bærbar pc kan du også bare kjøpe en kabel og installere program der. Fortsatt billigere enn 150 dollar

Skrevet

Betaler gjerne 150$ må bare vite at den kan lese av alt og gjør det riktig. og så lenge den er kompakt og brukervennlig :)

Skrevet

Om du søker, vil du finne \:D/

Ta en titt her:

viewtopic.php?f=1&t=185178

Drit i de obd 2 bluetooth greiene og alle slike universal greier om du kun skal bruke den på BMW'en. Da kjøper du noen av de i tråden der. De er laget for bmw, og i tillegg kan du kode mange funksjoner.

Og de fleste koster ikke mange 100 kronene. :)

Bare et lite tips! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...