Lars89 Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Bestilt komplett Mtech 2 jeg Men syns org. facelift frontfanger er kjempepen. Ville prioritert senk og gromme felger lenge før jeg bytta ut den Mye du måtte ut med ferdig lakka ? Tror eg må få gjort noe med rompa på bilen. Merke skal værtfall skiftes asap og den eksospotten fyfy! Peiling på hva eg kan gjøre med det "refleksene" som er nedenfor lyktene ? Noen som vet hvor eg får kjøpt orginale nye BMW emblemer ? Tror jeg ender på ca 12K totalt etter at staten og fraktselskapet har fått sitt. Link til spoiler Refleksene kan du jo lakke/sote. GS selger ACS. Leppa til facelift koster 7300kr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartand Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2012 Ikke missforstå meg, jeg liker CSL-luke, men det meste en får tak i har elendig passform, og man får det aldri til å passe skikkelig. De billige (vanligste) CSL-lukene har også kort list på bagasjelokket, mens du har lang som ser mye bedre ut. Skulle jeg hatt CSL-luke selv tror jeg original hadde vært det eneste aktuelle, men de koster dessverre både armer og ben.Slik ser M3-spoileren ut: Ellers finnes jo Clubsport-spoileren som veldig mange misliker, men som jeg synes er litt tøff: Finnes tonnevis med andre alternativer også forsåvidt. Slik ser ACS-leppen ut: Jeg vet dessverre ikke hvor du får kjøpt den. ikkje bra å plassere damene bak hehe Ikke missforstå meg, jeg liker CSL-luke, men det meste en får tak i har elendig passform, og man får det aldri til å passe skikkelig. De billige (vanligste) CSL-lukene har også kort list på bagasjelokket, mens du har lang som ser mye bedre ut. Skulle jeg hatt CSL-luke selv tror jeg original hadde vært det eneste aktuelle, men de koster dessverre både armer og ben.Slik ser M3-spoileren ut: Ellers finnes jo Clubsport-spoileren som veldig mange misliker, men som jeg synes er litt tøff: Finnes tonnevis med andre alternativer også forsåvidt. Slik ser ACS-leppen ut: Jeg vet dessverre ikke hvor du får kjøpt den. Den M3-spoileren er jo nesten usynlig på det bilde. Kan vere den vises bedre fra en annen vinkel. Ja den Clubsport spoileren er ikke akkurat stygg, men føler den ikke passer helt. Er et eller anna med den som er gale føler eg. ACS leppene var i mine øyne ikke så pene. Kan vere det ser bedre ut i virkeligheten ikkje bra å plassere damene bak hehe nei, det gjør ikke så mye nytte av seg der bak xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartand Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2012 Bestilt komplett Mtech 2 jeg Men syns org. facelift frontfanger er kjempepen. Ville prioritert senk og gromme felger lenge før jeg bytta ut den Mye du måtte ut med ferdig lakka ? Tror eg må få gjort noe med rompa på bilen. Merke skal værtfall skiftes asap og den eksospotten fyfy! Peiling på hva eg kan gjøre med det "refleksene" som er nedenfor lyktene ? Noen som vet hvor eg får kjøpt orginale nye BMW emblemer ? Tror jeg ender på ca 12K totalt etter at staten og fraktselskapet har fått sitt. Link til spoiler Refleksene kan du jo lakke/sote. GS selger ACS. Leppa til facelift koster 7300kr... Var ikke så gale det. Vanskelig å sette på ? Der var spoileren mye mer synlig! Vi det ikke se rart ut om eg soter/lakker dem ? vil jo fremdeles bli en slags "bulk" der refleksene er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Relativt enkelt å bytte fangere. Ligger endel DIYer på nettet med bilder osv som forklarer hvordan du går fram. Vil jo synes, men blir mindre iøyenfallende hvis du gjør det pent. Mtech har ikke reflekser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartand Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 Relativt enkelt å bytte fangere. Ligger endel DIYer på nettet med bilder osv som forklarer hvordan du går fram.Vil jo synes, men blir mindre iøyenfallende hvis du gjør det pent. Mtech har ikke reflekser Venter litt med fanger værtfall:P Prøver å sote refleksene når det blir bedre vær ute. Det e trossalt billigere enn å kjøpe ny fanger Da er Nye emblem og lista med skiltlys bestilt. Lite som skjer fortida, men bilsesongen er ikke begynt helt endag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartand Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 Noen som vet hvor eg får kjøpt dette sette billigst mulig ? http://www.ebay.com/itm/Meguiars-Ultima ... 4ab58b74a4 Det eg fant på Amazon og Ebay sender ikke til Norge. Noen som vet om det er bra ? hadde tenk å gå for swissvax, men ville prøve dette først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartand Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2012 En liten update. Akkurat fått det nye emblemene. Her e det gamle framme og det nye før montering: Det slitte som var på bakluken og det nye: Under montering. Utrolig kor mye drit som ligger under: Vaska og heiv på litt voks: Ferdig montert framme: vasking og voksing bak: Slik såg det ut bak før: Slik ser det ut no: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartand Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2012 Noen bilder eg tok rett før det ble snø igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 se her ja, steik kor sllitte emblema va:O godt å se du vokser bak emblemene;) holder det seg bedre også bak der det e vatten:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartand Skrevet April 19, 2012 Forfatter Share Skrevet April 19, 2012 se her ja, steik kor sllitte emblema va:O godt å se du vokser bak emblemene;) holder det seg bedre også bak der det e vatten:S hehe takk takk har no føltt godt med på bilen din på facebook (begynner å bli veldig bra den 3-serien din). Hehe, ja e litt redd for rust når bilen begynner å dra på årene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartand Skrevet April 20, 2012 Forfatter Share Skrevet April 20, 2012 Blitt en stund siden sist. Har værtfall bestilt meg en god pakke med vaskeprodukter til bilen slik at den skal bli klar for sesongen. Kommer bilder etterhvert, men må få lånt meg et bedre kamera. her e værtfall handlelisten: Smartwax SmartCarWash 473ml x2 SmartWax Multi Surface Citrus Degreaser 473ml - Professional series Smartwax Wheel & Body mitt Vanntett mikrofiber vaskehanske SmartWax Miracle Dryer 25x36 mikrofiber tørkehåndkle Smartwax SmartPolish 473ml x2 Smartwax SmartWax 473ml x2 Meguiars Ultimate Quik Wax x1 450ml Zymöl Wax Applicator 3-pack x1 Smartwax Applikator Ultra Fin mikrofiberpad Smartwax Fluffer Premium 24x16 mikrofiberklut x2 Smartwax SmartGel 473ml Smartwax RimWax 235ml Smartwax SmartDressing 473ml Smartwax SmartCarpet 473ml Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartand Skrevet Juni 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2012 No har det det på tide med en oppdatering. Pakken med vaskeprodukt eg fekk: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartand Skrevet Juni 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2012 Her har dere noen bilder fra vaskerunden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartand Skrevet Juni 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2012 Denne listen er no skiftet til ny. Såg helt jævlig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartand Skrevet Juni 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2012 Da var det tid for engle lys Da skal det bakes Før: Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå