Gå til innhold

E46 facelift coupe

Share

Anbefalte innlegg

Bestilt komplett Mtech 2 jeg :wink:

Men syns org. facelift frontfanger er kjempepen. Ville prioritert senk og gromme felger lenge før jeg bytta ut den :wink:

Mye du måtte ut med ferdig lakka ? Tror eg må få gjort noe med rompa på bilen. Merke skal værtfall skiftes asap og den eksospotten fyfy! Peiling på hva eg kan gjøre med det "refleksene" som er nedenfor lyktene ? Noen som vet hvor eg får kjøpt orginale nye BMW emblemer ?

Tror jeg ender på ca 12K totalt etter at staten og fraktselskapet har fått sitt.

Link til spoiler

Refleksene kan du jo lakke/sote.

GS selger ACS. Leppa til facelift koster 7300kr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke missforstå meg, jeg liker CSL-luke, men det meste en får tak i har elendig passform, og man får det aldri til å passe skikkelig. De billige (vanligste) CSL-lukene har også kort list på bagasjelokket, mens du har lang som ser mye bedre ut. Skulle jeg hatt CSL-luke selv tror jeg original hadde vært det eneste aktuelle, men de koster dessverre både armer og ben.

Slik ser M3-spoileren ut:

1305462023c5d6d47bc58d25491b826a04987d0e22.jpg

Ellers finnes jo Clubsport-spoileren som veldig mange misliker, men som jeg synes er litt tøff:

20701d1048483664-2004-facelifted-320ci-clubsport-euro-pic1.jpg

Finnes tonnevis med andre alternativer også forsåvidt.

Slik ser ACS-leppen ut:

ACS_S3Cabrio_front_detail_1_01.jpg

Jeg vet dessverre ikke hvor du får kjøpt den.

ikkje bra å plassere damene bak :P hehe
Ikke missforstå meg, jeg liker CSL-luke, men det meste en får tak i har elendig passform, og man får det aldri til å passe skikkelig. De billige (vanligste) CSL-lukene har også kort list på bagasjelokket, mens du har lang som ser mye bedre ut. Skulle jeg hatt CSL-luke selv tror jeg original hadde vært det eneste aktuelle, men de koster dessverre både armer og ben.

Slik ser M3-spoileren ut:

1305462023c5d6d47bc58d25491b826a04987d0e22.jpg

Ellers finnes jo Clubsport-spoileren som veldig mange misliker, men som jeg synes er litt tøff:

20701d1048483664-2004-facelifted-320ci-clubsport-euro-pic1.jpg

Finnes tonnevis med andre alternativer også forsåvidt.

Slik ser ACS-leppen ut:

ACS_S3Cabrio_front_detail_1_01.jpg

Jeg vet dessverre ikke hvor du får kjøpt den.

Den M3-spoileren er jo nesten usynlig på det bilde. Kan vere den vises bedre fra en annen vinkel. Ja den Clubsport spoileren er ikke akkurat stygg, men føler den ikke passer helt. Er et eller anna med den som er gale føler eg. ACS leppene var i mine øyne ikke så pene. Kan vere det ser bedre ut i virkeligheten :)

ikkje bra å plassere damene bak :P hehe

nei, det gjør ikke så mye nytte av seg der bak xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilt komplett Mtech 2 jeg :wink:

Men syns org. facelift frontfanger er kjempepen. Ville prioritert senk og gromme felger lenge før jeg bytta ut den :wink:

Mye du måtte ut med ferdig lakka ? Tror eg må få gjort noe med rompa på bilen. Merke skal værtfall skiftes asap og den eksospotten fyfy! Peiling på hva eg kan gjøre med det "refleksene" som er nedenfor lyktene ? Noen som vet hvor eg får kjøpt orginale nye BMW emblemer ?

Tror jeg ender på ca 12K totalt etter at staten og fraktselskapet har fått sitt.

Link til spoiler

Refleksene kan du jo lakke/sote.

GS selger ACS. Leppa til facelift koster 7300kr...

Var ikke så gale det. Vanskelig å sette på ? Der var spoileren mye mer synlig! Vi det ikke se rart ut om eg soter/lakker dem ? vil jo fremdeles bli en slags "bulk" der refleksene er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Relativt enkelt å bytte fangere. Ligger endel DIYer på nettet med bilder osv som forklarer hvordan du går fram.

Vil jo synes, men blir mindre iøyenfallende hvis du gjør det pent.

Mtech har ikke reflekser :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Relativt enkelt å bytte fangere. Ligger endel DIYer på nettet med bilder osv som forklarer hvordan du går fram.

Vil jo synes, men blir mindre iøyenfallende hvis du gjør det pent.

Mtech har ikke reflekser :wink:

Venter litt med fanger værtfall:P Prøver å sote refleksene når det blir bedre vær ute. Det e trossalt billigere enn å kjøpe ny fanger :lol:

Da er Nye emblem og lista med skiltlys bestilt. Lite som skjer fortida, men bilsesongen er ikke begynt helt endag #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten update. Akkurat fått det nye emblemene.

n1b6g9wvsw2bsr4tjz85.jpg

Her e det gamle framme og det nye før montering:

xfvz46hp6jeliz35fbjn.jpg

Det slitte som var på bakluken og det nye:

ole3zouxy9evcgktlk3d.jpg

Under montering. Utrolig kor mye drit som ligger under:

4payfqwt332fitju1jzn.jpg

Vaska og heiv på litt voks:

by29gpumah76zx6aov8d.jpg

Ferdig montert framme:

2ngrzej70nibmiyicvg2.jpg

vasking og voksing bak:

8noltpvd6p1p2mqrsun5.jpg

fzjj55s5t3hvjid6lgsr.jpg

Slik såg det ut bak før:

g2su91dg17j7omtui9c3.jpg

Slik ser det ut no:

spkwgrci06qzzwzriw9s.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
se her ja, steik kor sllitte emblema va:O godt å se du vokser bak emblemene;) holder det seg bedre også bak der det e vatten:S

hehe takk takk :) har no føltt godt med på bilen din på facebook (begynner å bli veldig bra den 3-serien din). Hehe, ja e litt redd for rust når bilen begynner å dra på årene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt en stund siden sist. Har værtfall bestilt meg en god pakke med vaskeprodukter til bilen slik at den skal bli klar for sesongen. Kommer bilder etterhvert, men må få lånt meg et bedre kamera.

her e værtfall handlelisten:

Smartwax SmartCarWash 473ml x2

SmartWax Multi Surface Citrus Degreaser 473ml - Professional series

Smartwax Wheel & Body mitt

Vanntett mikrofiber vaskehanske

SmartWax Miracle Dryer

25x36 mikrofiber tørkehåndkle

Smartwax SmartPolish 473ml x2

Smartwax SmartWax 473ml x2

Meguiars Ultimate Quik Wax x1 450ml

Zymöl Wax Applicator 3-pack x1

Smartwax Applikator Ultra Fin mikrofiberpad

Smartwax Fluffer Premium 24x16 mikrofiberklut x2

Smartwax SmartGel 473ml

Smartwax RimWax 235ml

Smartwax SmartDressing 473ml

Smartwax SmartCarpet 473ml

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...