Bimmerfører Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Jeg er på jakt etter den koblingen som SITTER PÅ LEDNINGENE FRA BILEN og inn på tempraturføleren som sitter under på innerskjermen. Jeg har selve føleren, men på ett eller annet vis har den delen som sitter ytterst på ledningen gått til helvete. Noen tips om hvor jeg kan få tak i denne, Bavira sier at denne ikke kan kjøpes løst uten å kjøpe hele ledningsnettet som den sitter på og da snakker vi mange ledninger og tusenvis av kroner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Tull. Både kontakten og ledningsstumpene fås kjøpt løst. Ring GS i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Vis ikke har jeg det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 Tull. Både kontakten og ledningsstumpene fås kjøpt løst. Ring GS i morgen! Har du noe delenummer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 BMW lager rep-sett til slikt, med ny kontakt og skjøtestykker. Jeg fikk kjøpt akkurat det du trenger hos min lokale BMW-forhandler. GS, Koed, Schmiedmann m.m. skaffer helt sikkert de også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabon Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Hvor sitter denne og hvordan kommer jeg til den? Regner med jeg også må bytte jeg også siden den står på -40 konstant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Den står under bilen, mellom støtfanger og høyre forhjul montert i den lille lokariskjermen. Du ser det fort om du bøyer deg under. Ikke uvanlig at føleren forsvinner dersom man kjører på en isklump eller kant og skader denne skjermdelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 Kjøpte ny på ebay i dag :http://www.ebay.com/itm/251019182051?item=251019182051&viewitem=&sspagename=ADME:L:OC:US:3160&vxp=mtr Omregnet i nkr så ble det nesten 110kr inkl frakt og det synes jeg den er verdt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabon Skrevet Mars 24, 2012 Share Skrevet Mars 24, 2012 Takk til Odd-M for lokasjon og Bimmerfører for link. Da blir det bestilt en sånn og byttet. Kjedelig å kjører rundt med -40 grader i hele sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå