thomascr Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2012 Erik viste: ville du ha setet og armlener? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 Hei igjen. Var meningen jeg skulle levere en motor til en dyktig mekaniker i Haugesund. Men det ser ikke ut til at det blir en byttedeal med den motoren likevel. Hvis det ikke blir tur bruker jeg ikke 4 timer og 500 kr for å hente et sete. Hvis det blir tur, kjøper jeg setet. Jeg vet ikke mer om dette før om godt 2 uker. Da får du bestemme om du vil ta ut setet eller ikke. Jeg kan dessverre ikke love noe mer enn dette. Hilsen Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet April 2, 2012 Forfatter Share Skrevet April 2, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Er interiøret av fargen silbergrau eller antrazit? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joggis Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 er bremsene fra 3,6 eller 3,8? er de eventuellt solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet April 2, 2012 Forfatter Share Skrevet April 2, 2012 3,6 bremser. Ikke solgt enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå