mAZE Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Da låsekassa på e30'n min ikke virker helt lenger, trenger jeg ei ny, noen som har liggende? Er til førerdøra om det er noe forskjell på disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torko Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 jeg har låsekasse fra en 4 dørs e30 87 mod pm om interesse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Har ei faceliftdør stående jeg sikkert kan pelle deler av hvis du er i nød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2012 Her er jeg nok i nød ja. Får ikke igjen døra, så føler det er litt krise. Hva har dere tenkt å ha igjen for låsekassa? Vet ikke om det er forskjell på pre- og facelift? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Kom med et skambud så blir vi sikkert enige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2012 Aner jo ikke hva slikt er verdt jeg da. Så får si 100,- da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå