Trond.S Skrevet April 13, 2013 Skrevet April 13, 2013 Ja, den e21'n din har blitt rimelig rigga etterhvert den. Husker vi kjøre samla, du med e21'n og jeg med den grønne e28'n min på bmw-treff på rudskogen for et par år siden. Tror du la ut en film av det? Artig med en e21 på bane Veit ikke hvorfor vi ble stoppa hele tiden. Så vel mistenklige ut da Er en bil folk legger merke til. Var vel noe av det grommere man kunne oppdrive på 80-tallet
Jås Skrevet April 14, 2013 Forfatter Skrevet April 14, 2013 Ja, den e21'n din har blitt rimelig rigga etterhvert den. Husker vi kjøre samla, du med e21'n og jeg med den grønne e28'n min på bmw-treff på rudskogen for et par år siden. Tror du la ut en film av det? Artig med en e21 på bane Veit ikke hvorfor vi ble stoppa hele tiden. Så vel mistenklige ut da Er en bil folk legger merke til. Var vel noe av det grommere man kunne oppdrive på 80-tallet Kan stemme det,leita litt etter filmen nå men fant den ikke... Morsomt med noe som ikke alle har,blir jo litt det samme med e28'en din.. de fleste har jo nyere biler. Blir det noe ccn treff på deg i år da?
knoskar Skrevet April 22, 2013 Skrevet April 22, 2013 Var de du som var ute på fredag i Ørsta? Rundt 8 tiden ca. Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
Jås Skrevet April 23, 2013 Forfatter Skrevet April 23, 2013 Var de du som var ute på fredag i Ørsta? Rundt 8 tiden ca.Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Kan stemme at Aina var ute og kjørte da og muligens jeg satt på...
Vidar e-24 Skrevet April 23, 2013 Skrevet April 23, 2013 Kjempefin bil dere har med helt riktig farge!
knoskar Skrevet April 24, 2013 Skrevet April 24, 2013 Kan stemme at Aina var ute og kjørte da og muligens jeg satt på... De stemmer! Den såg utrulig fin ut! Var ikkje vanskelig å legge merke til den;-) Fikk beskuet E21'en din på autoslalom på gokartbana ifjor, vi sto vell 3 mann å sikla! Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
Jås Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Skrevet Mai 8, 2013 Takker.. Nyvasket idag: Blir bare cruiset rundt i denne så ofte som mulig..
FredrikE24 Skrevet Mai 8, 2013 Skrevet Mai 8, 2013 Ser nydelig ut! Er noe eget å cruise med E24 Kan ikke sammenlignes med E28 feks.
Jås Skrevet Mai 14, 2013 Forfatter Skrevet Mai 14, 2013 Ströken! . E30Meet med denna? Takker! Strøken er den nok ikke, men i god bruksstand kan vi vel si den er... Parkerte begge veteranene ved siden av hverandre idag,så måtte ta noen bilder..:
Turbo-HF Skrevet Mai 31, 2013 Skrevet Mai 31, 2013 Ströken! . E30Meet med denna? Takker! Strøken er den nok ikke, men i god bruksstand kan vi vel si den er... Parkerte begge veteranene ved siden av hverandre idag,så måtte ta noen bilder..: [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Lekkert!
///MoePower Skrevet Mai 31, 2013 Skrevet Mai 31, 2013 Så kommer 10 000kr spørsmålet.. Hvilken av bilene liker du best mtp. utseende, kjøreegenskaper/comfort, motorkarakteristikk osv?
Jås Skrevet Mai 31, 2013 Forfatter Skrevet Mai 31, 2013 Veeeeel,de kan ikke helt sammenlignest... E24 har utrolig fine linjer og er en drøm å kjøre. Motor drar godt og har herlig lyd... E21 har mer sportslig utseende og er alt annet en god å kjøre,men gir meg et stort glis den også...når den får utfolde seg på ei bane... Så til cruising og tur helt klart 635, på bane så kommer nok den til kort for e21'en og dens gode bakkekontakt. Jatakk,begge deler..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå