Jås Skrevet September 22, 2013 Forfatter Skrevet September 22, 2013 Var såklart på bmw ccn Møre og Romsdal sitt høsttreff i helga,og angrer ikke på det.. Stilte ut bilen,og kjørte kjeglekjøring med den. Kan vel ikke kalles optimal til formålet, men klarte seg greit... Veldig morsomt å få pokal,og det ble jo noen faktisk.... 1.plass kjeglekjøring 5-serie og oppover, fineste/beste veteran og den gjeveste da,peoples choice... Ble ganske satt ut når bilen ble ropt opp til den prisen! Det var vel rundt 70-80 biler på treffet. Newgarden93 reagerte på dette 1
aalgaard Skrevet September 22, 2013 Skrevet September 22, 2013 Veldig flott bil ble sinnsykt bra når dere fikk polert opp felgkantene!
Jås Skrevet September 22, 2013 Forfatter Skrevet September 22, 2013 Veldig flott bil ble sinnsykt bra når dere fikk polert opp felgkantene! Ja det hadde utrolig mye å si!
Hzh Skrevet September 22, 2013 Skrevet September 22, 2013 veldig bra kjøring på deg igår var gøy å se!
FredrikE24 Skrevet September 22, 2013 Skrevet September 22, 2013 Så fint som disse bilene blir kjørt langs veien ofte er det gøy for folk å se en slik kontinentkrysser gasse på litt i kjeglekjøring!
Jås Skrevet September 24, 2013 Forfatter Skrevet September 24, 2013 veldig bra kjøring på deg igår var gøy å se! Takk for det,følte jeg skulle velte innimellom.. men fikk jo 1.plass,så litt fortere en de andre gikk det tydeligvis...
Jås Skrevet September 24, 2013 Forfatter Skrevet September 24, 2013 Så fint som disse bilene blir kjørt langs veien ofte er det gøy for folk å se en slik kontinentkrysser gasse på litt i kjeglekjøring! Hehe,ja er kanskje ikke hverdagskost å se e24 på kjeglekjøring.. når det gjelder gassing så skulle det utrolig lite til før den spant, men har jo ikke diffbrems så det er ikke så rart. Og det røyk godt av de hjula!
FredrikE24 Skrevet September 24, 2013 Skrevet September 24, 2013 Min gamle slet også veldig med dette, kunne jo spinne så mye jeg ville på et hjul på tørr asfalt, en diffbrems gjør seg! Dro selv min ut i brannskum og tok noen piruetter, brannmennene som arrangerte gliste fra øre til øre og fikk deretter intervju med lokalavisen, så det vekker oppsikt. Dunlop dekk du har? Vet de ryker godt Du har en utrolig flott E24, savnet etter en slik å se på gårdsplassen er stor hos meg. Det blir en slik du har om noen år, det er sikkert.
Jørgen Lie Skrevet September 24, 2013 Skrevet September 24, 2013 Ser utrolig bra ut den 6`ern dere altså Til neste år ser det ut som om jeg må ta en runde på sunnmøre med kamerabag`en så jeg får fylt opp konoten med bilder av noe annet enn to røde E30`er
Jås Skrevet September 25, 2013 Forfatter Skrevet September 25, 2013 Min gamle slet også veldig med dette, kunne jo spinne så mye jeg ville på et hjul på tørr asfalt, en diffbrems gjør seg! Dro selv min ut i brannskum og tok noen piruetter, brannmennene som arrangerte gliste fra øre til øre og fikk deretter intervju med lokalavisen, så det vekker oppsikt. Dunlop dekk du har? Vet de ryker godt Du har en utrolig flott E24, savnet etter en slik å se på gårdsplassen er stor hos meg. Det blir en slik du har om noen år, det er sikkert. Ja diffbrems hadde gjort seg.. har michelin pilot sport eller hva de heter men de er gamle og utslitte. Blir nye bakdekk til våren! Ser utrolig bra ut den 6`ern dere altså Til neste år ser det ut som om jeg må ta en runde på sunnmøre med kamerabag`en så jeg får fylt opp konoten med bilder av noe annet enn to røde E30`er Ja det synes jeg du skal gjøre,trenger noen nye motiv nå..
Jås Skrevet Mai 9, 2015 Forfatter Skrevet Mai 9, 2015 Plukka frem igjen denne fra vinterlagring for litt siden, så vi rakk 1.mai-treffet til BMW CCN møre og romsdal Ble et utrolig bra treff med over 150 biler! Vi tok en kjøretur lørdagen, og det var ikke mindre en 3 e24 der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå