tobiasw Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Hei! Har prøvd å søke litt, men fant ingen ting. Så spørsmålet er hvordan tar man ut seter av BMW E39 Touring? Både fremseter og baksetene. Skal dyprense hele interiøret. Har lest noe på et annet forum at det lønner seg å koble fra +polen fra batteriet når setet er ute, for å slippe feilmelding på airbag - stemmer dette? Mvh Tobias Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-mann Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Om det er noe spesielt med setene på e39 touring vet jeg ikke, men når jeg tok ut framsetene på min forige e34 løsnet jeg i allefall bare skinnene fra dørken og tok ut setene. Så er det jo selvsagt kabler for setevarme og for elektriske seter hvis du har det. Men vet at du kan få feilmelding på airbag når du kobler ifra beltestrammer hvis du ikke kobler fra batterie ja. Så er det vel -polen du bør koble fra, eller begge for å være sikker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Mars 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2012 Er fremsetene festet med bolter gjennom skinnene? Husker noen hvor mange det er? Hvordan tar man ut baksetene? Takk for tips, da kobler jeg like så godt fra + og - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet Mars 24, 2012 Share Skrevet Mars 24, 2012 Fremseter festet med bolter rett ned mellom skinner, 4 stk per sete. Du åpner med umbrako ellr så var det torx. Bakseter er å bare dra opp sitteputa, ryggdelen må du skru ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Mars 24, 2012 Share Skrevet Mars 24, 2012 Du må skru ut de lasteholderne foran på baksetet. Torx-skruer. Deretter er baksetet løst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Mars 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2012 Takk Robin, og Mariuse34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Mars 24, 2012 Share Skrevet Mars 24, 2012 Ta ut batteriet først!!!! Og vent ti min. Ellers må du nullstille airbaglampe etc! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå