The StigMeister Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 Det står imellom disse: Gs Hyper Track GS Silver Track: Selv syns jeg Hyper Track ville passet best, men har aldri sett slike på sort bil.. Noen som har bilder eller meninger rundt dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 Begge vil nok funke fint, men holder en knapp på silvertrack. Hypertrack blir litt mørke for min smak. Tenkt på gull senter forresten? Det er tøft på sort bil, men litt spesielt da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kekkonen Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 jeg personlig hadde gått for Hyper Track. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 Hadde valget vært fritt hadde jeg gått for GOLDtrack, men av disse to ville jeg gått for silvertrack Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 Jeg ville gått for silver track. Skal du ha dem i 20"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Mars 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2012 Jeg ville gått for silver track. Skal du ha dem i 20"? Blir vel i 19" Ser de er tomme for felgpakken av silver track i den dimmen.. har sendt de mail på dette, så får håpe de får de inn igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå