OddErik_E34 Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Skrevet Mai 13, 2012 Legger ut et lite bilde av 540´en fra fredagen i nydelig vær! Bilen er forøvrig til salgs men er nesten vanskelig å selge når den skinner så fint:)
Fredrik 90 Skrevet Mai 13, 2012 Skrevet Mai 13, 2012 Den er rett og slett grisefin den bilen din, eller som en kompis sa "den er så lekker at det nesten svir i øyene" E34 er en bil jeg bare liker bedre og bedre, geniale biler som er gode å kjøre, solide som fy og som ser grisebra ut selv med noen år på baken. Eller som samme kompis sa "bilverdens milf"
02turbo Skrevet Juli 19, 2012 Skrevet Juli 19, 2012 Og den lykkelige kjøper holder på med papirmølla for å få den registrert på norske skilter. Måtte ha dokumentasjon fra BMW Norge på at den var godkjent med forskjellig felgbredde foran og bak. Ventetid på time hos BT for visning. Mangler bare å få montert nye Hella DE sorte lykter (de som står på var defekte) før visning om en uke. Så bærer det avgårde til Tollvesenet for å kvitte seg med ca 135 lapper i toll...... regner med å få igjen noen av dem på alternativ beregning. Bilen kommer i gode hender, og blir nok å se på diverse treff.
///MoePower Skrevet Juli 19, 2012 Skrevet Juli 19, 2012 Engangsavgifta er drøy! De burde så absolutt ha fått endret litt på satsene sine, i allefall på eldre biler. At man skal betale like mye, om ikke mer i engangsavgift som man betaler for selve bilen er jo hinsides. Så kommer moms, årsavgift, forsikring ++ i tillegg og det er ikke direkte billig det heller.. Norge i et nøtteskall! Men blir nok atskillig billigere med alternativ beregning, bare så idiotisk at man MÅ betale full avgift for så å få tilbakebetalt.
OddErik_E34 Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Skrevet Juli 19, 2012 Og den lykkelige kjøper holder på med papirmølla for å få den registrert på norske skilter. Måtte ha dokumentasjon fra BMW Norge på at den var godkjent med forskjellig felgbredde foran og bak. Ventetid på time hos BT for visning. Mangler bare å få montert nye Hella DE sorte lykter (de som står på var defekte) før visning om en uke. Så bærer det avgårde til Tollvesenet for å kvitte seg med ca 135 lapper i toll...... regner med å få igjen noen av dem på alternativ beregning.Bilen kommer i gode hender, og blir nok å se på diverse treff. Dette lyder godt og jeg er svært spent på å se den på skilter og selvsagt senere på div treff. Hyggelig å treffes igjen da:) Bilen er uten tvil havnet hos rett mann! Til lykke med bilen
joaronn Skrevet Juli 19, 2012 Skrevet Juli 19, 2012 Hva med den lykkelige eieren som er på ferie i USA, som ikke har fått sett den enda?? Spent på å se noen bilder av den med sorte DE lykter:-D
02turbo Skrevet Juli 20, 2012 Skrevet Juli 20, 2012 Hva med den lykkelige eieren som er på ferie i USA, som ikke har fått sett den enda?? Spent på å se noen bilder av den med sorte DE lykter:-D Vel, vel, foreløpig er det vel MIN bil, da. Så vidt jeg husker, så kom pengene fra min konto, og det står mitt navn på alle papirer. Men, vi blir vel enige om kjøpesummen. Er ferdig med bilen nå, og er akkurat ferdig å vaske den. Skal ta noen fine bilder i kveld når lyset blir riktig.
Fredrik 90 Skrevet Juli 20, 2012 Skrevet Juli 20, 2012 Hvem av dere har kjøpt den? I allfall så håper jeg dere tar godt vare på den og holder den så orginal som mulig. Dette er en bil som om få år bil begynne å stige i pris og strøkene E34er vokser ikke på trær lengre
02turbo Skrevet Juli 20, 2012 Skrevet Juli 20, 2012 Hvem av dere har kjøpt den?I allfall så håper jeg dere tar godt vare på den og holder den så orginal som mulig. Dette er en bil som om få år bil begynne å stige i pris og strøkene E34er vokser ikke på trær lengre "Joaronn" er min sønn, og det er han som skal ha bilen. Han er for tiden på ferie, og har enda ikke sett bilen annet enn på bildene her på forumet. Den skal ikke brukes annet enn til "kos" i sommermånedene, og vil bli tatt godt vare på. Har noen planer om originale M5 sideskjørt, litt senk, og 3-delte felger. Ellers blir det nok fiksa opp i noen små rustbobler nedomkring, og montert Eisenmann eksos bak KAT.
OddErik_E34 Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Skrevet Juli 22, 2012 Noen flere bilder tatt i sen kveldssol:Se her ja! den ble veldig pen med sorte Hella...kledde bilen faktisk godt:) Når ser vi bilen med skilter ? Godt å se den i gode hender
Fredrik 90 Skrevet Juli 22, 2012 Skrevet Juli 22, 2012 Bra dere får skilter på den, da blir den liksom tatt vare på og ender ikke som banebil eller delebil
02turbo Skrevet Juli 23, 2012 Skrevet Juli 23, 2012 Noen flere bilder tatt i sen kveldssol:Se her ja! den ble veldig pen med sorte Hella...kledde bilen faktisk godt:) Når ser vi bilen med skilter ? Godt å se den i gode hender Jeg har fått time hos BT førstkommende fredag, så da blir det nok skilter på den uka etter. vi er litt i tvil på om vi skal ha BS ~ skilter på den, eller om vi skal vente på NV63540. Det kunne jo vært artig m ed 540 i skiltnummeret, men det er vel vanskelig å treffe Noen som mener noe om dette med reg.nr.?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå