Gå til innhold

m50b25 innsug på m52b28. hjelp!

jon///M
 Share

Anbefalte innlegg

heisann, skal montere b25 innsug på en b28, men dette skal vistnok ikke passe rett på etter hva jeg har forstått. er det noen som har gjort dette før og vet hva jeg trenger? og hva skal jeg gjøre med gass spjeldet? passer det fra b28'en rett på? det er asc org på b28en om det har noe og si, ser det er koblet til på gass spjeldet ivertfall.

finnes det evnt noe annet gass spjeld som kanskje er større som vil passe, vil helst at asc fortsatt skal funke da det først er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flott, da har jeg fått lest litt, bestilte et slikt kit på ebay så da får vi se om det vil passe rett på. ser også at flere anbefaler chip og større gass spjeld i tilegg, men får prøve med dette først og se. men finnes det noe større gass spjeld som passer rett på iforhold til asc'en?

regner også med at jeg må bruke org dyser og fuelrail, ser ut som om det er med fester slik at org fuelrail skal passe.

men hva med servo beholderen? ser ut som om noen må flytte denne, vil jeg slippe det? gjelder en 96mod 328ia cab.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, får bare prøve med org gass spjeld først, skal passe etter hva jeg har forstått så få jeg montere større et siden.

men lurer fortsatt på det med servo beholderen.. noen som vet om den må flyttes på 328en min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallå,

Det blir klart bättre respons och lite mer effekt med vassare ställd tändning. Så ett chip anpassat för detta är att rekomendera.

Jag har gjort flera sådana chip tidigare och folk har blivit riktigt nöjda. Går bra höra av sig via PM till mig om du skulle vara intressert. Jag driver med chiptuning i Sverige.

Mvh//

A.Fekzen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...