Gå til innhold

Innkjøp av sommerfelger til e90

Share

Anbefalte innlegg

Har planer om å kjøpe meg noen fine sommerfelger til min 2007 320d M-sport e90. Vurdert 20" på den, men det blir nok 19" ettersom jeg skal kjøre på en del dårlige veier osv..

bp9hpeq5trheeteap5gr.jpg

Det er Orginal 17" M-sport felger som sitter på den, men jeg synes de blir for små :P merkelig med det xD

Disse er forsåvidt til salgs hvis noen vil ha dem....

Er så kjedelig å kjøpe noe som plutselig ikke blir kult alikevel, så er det noen har har noen erfaringer, forslag etc og komme med?

Jeg vurderer å kjøpe disse her: csj6e02s6f5kdd6hrlq8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kjøre med 19" eller 20" spiller omtrent ingen rolle.. Har 20" på min, og her ute i havgapet er vene rett og slett forferdelige. Med de org 17" M-sport hjula som sto på da jeg kjøpte den, med runflat-dekk, så spora den i alle retninger ved kuving i veibanen (langsgående).. Etter at jeg monterte 20" ble den en drøm og kjøre, og kjører nå 17" felgene som vinterfelger med 225.45 rundt om. Heller ingen sporing der meg nye dekk.

De felgene du har lagt ut bilde av er etter min smak helt forferdelig grusomme, men det har jo lite med saken og gjøre.;) Om du tar en titt på google og søker opp bilder der, finner du masse forslag til felger. Om du har et "begrenset" budsjett, så selger GS-bildeler en del felgpakker som er fine, til greie priser. De kommer vel med kampanje nå rundt starten av april om jeg ikke husker feil :) Der kjøpe jeg mine BBS LM kopier i 20" med Falken dekk i 245.35.20 og 285.25.20. 8,5" bredde foran, og 10" bredde bak. Ingen problemer med subbing selv med full bil og bagasje :)

Ellers ligger det jo også brukte felger til salgs her på forumet, eller evt finn.no :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jørgen Lie:

Ja jeg har runflat tyres på mine 17" også.. 255-40 profil.. Det sporer noe helt forferdelig som du sier :s blir nok bedre med noe mykere gummi der ja!!

Vanskelig å velge felger altså.. Ihvertfall når man ikke får sett dem på bilen før man kjøper.. arghh.. Men dem er kanskje grusomme dem jeg har vurdert som du sier :P men klart.. en annen person hadde kanskje sagt det motsatte ;)

Bilen er senket orginal 10 eller 15 mm fra M-sport.. også har jeg lyst til å senke kanskje 25mm til forran og bak, med bare senkefjærer.. Så er usikker på hvordan det da vil bli med 20" på den.. Jeg får vel vurdere en stund til før jeg kjøper noe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg monterte kun senkeskåler foran, som hjelpa på 10-15mm.. Da får man litt mere riktig "stuk".. Før jeg monterte skåler så virka bilen lavere foran enn bak, men etter montering så det mere riktig ut :) Vanskelig og velge ja.. Så det er egentlig bare og google bilder og info, for å se om hva folk har montert tidligere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...