Gunnar Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Kjøpte en Packline skiboks i ABS-plast, men syns den er så sykt flimsy? Bøylene sitter bom fast og boksen sitter fast i bøylene, men hele boksen er liksom så flimsy, hvis jeg røsker litt i den baksert eller i fronten så gir jo alt seg. Skal det være sånn? Kan ikke være helt bra når det blir kaldt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Mine besteforeldre hadde en Thule-boks i mange år (helt til min mormor prøvde å kjøre inn i garasjen uten at porten var helt åpen) sopm ble erstattet med en ny av samme type, og begge er akkurat slik som du beskriver. Har tålt normale påkjenninger helt fint så tror nok det skal være slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Har en sånn Packline og den er korrekt nok "lævvjen" som vi sier her i nord. Min har i alle fall holdt gjennom vinteren uten problem. Jeg har panoramatak og det kan til tider se litt skummet ut der oppe på humpete vei. Synes den blir mer stabil når den er stappa og tung. En kollega av meg har hatt en slik i 5 år og har bl.a. testet på autobahn med 170-180 km/t uten problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Jeg har en sånn diger Packline. Fulgte med min fars E39, men han har kjøpt seg XC60 siden og jeg arvet. Den sitter helt fint på bilen uten noe bevegelser i fart. Jeg har hatt bilen i 170 med den på uten problemer (som jeg ikke anbefaler nødvendigvis likevel) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 Har bare kjørt med den en liten tur, til jobb i dag, og når jeg kikka opp på tuppen i 100 så ser jeg jo at den gynger ganske godt, men er ikke noe mer enn det forsåvidt. Eneste er at hvis den slår for mye, når jeg får litt last i den, så er jeg redd den slår i haifinnen bak, men får legge mellom enda mer enn jeg allerede har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Jeg har utsparing for finna i min boks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 Ja, har sett noen har det, men det er ikke det på denne. Skal vurdere å lage spor hvis vi beholder den når vi bytter bil. Dette var bare for å løse et akutt plassbehov. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå